je wil niet weten hoeveel ik er toen uit mekaar gesloopt heb om alle lampjes en metertjes te laten werken je zal maar een tik hebben
dingen zijn behoorlijk gevoelig, bij jij klinkt het als slechte massa ergens. gewoon uitwisselen die zooi, lampjes kan je trouwens gewoon eruit draaien. tis ff een gepriegel.
Tellerbak, dashboard....de termen komen nog wel..haha.
Na uitwisselen en proberen doet het dashboard het weer naar behoren. Zelfs de oliedrukmeter. Alleen enkele lampjes werken niet. Kunnen de lampjes uitgewisseld worden voor elke positie of is er één lichtje voor de rechter richtingaanwijzer en bijv. 1 voor groot licht etc etc.
Ik ben bezig met het inbouwen van mijn nieuwe copper core radiateur. Maar nu kan ik maar 2 ontluchtingsnippels vinden(radiateurslang en daarnaaast), waar zit de derde?
Hij is trouwens al ingebouwd en wel maar nu was ik benieuwd of het nog nodig is om die 3e nippel te gebruiken bij het doorblazen van de leidingen, zodat er alleen nog koelvloeistof uitkomt en het allemaal weer naar behoren werkt.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
trouble in paradise. Zal even precies uitleggen hoe ik het gedaan heb en wat nu het probleem is.
Radiateur geplaatst, alle leidingen weer aangesloten. Koelvloeistof in het expansievaatje gedaan, luchtnippels gesloten. Daarna auto gestart, paar minuten laten lopen, temperatuur liep erg hard op tot boven 3e streepje, fan sloeg niet aan. Handmatige fan doet het ook niet. Auto uitgezet ivm worden met het veel te warm worden van de motor.
Kan de auto dus niet meer laten lopen omdat hij te warm wordt, wat doe ik fout. Heb na het lopen van de auto nog wel ff de nippels opgedraaid, kwam lucht uit, daarna weer dichtgedraaid. Motor weer ff laten lopen, maar werd weer te warm. Nu ff geen idee meer.
Voordat je de motor start eerst op het koelvloeistofvaatje blazen.
Nippels open en net zolang blazen tot er echt alleen vloeistof uitkomt.
Dan pas starten.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Ik wil ook nog een veerpootbrug bestellen. Eentje van OMP of ESPARCO. Waar zijn deze dingen het goedkoopst, ik heb zo gezien bij biesheuvel, voor € 89. Heeft iemand hier ervaring mee, moet ik nog ergens op letten?
GD Turbo schreef:Na wat mooie renaults te hebben gezien op de artvo dag gaan we weer verder met het perfectioneren van de auto.
Zijn alle onderdelen(behalve motor) van een bleu sport uitwisselbaar met een bleu sport GTE? zoals interieurdelen, bumpers, skirts, spiegels etc.
Is mogelijk. Auto is hetzelde. Motor is alleen anders.
GD Turbo schreef:Ik wil ook nog een veerpootbrug bestellen. Eentje van OMP of ESPARCO. Waar zijn deze dingen het goedkoopst, ik heb zo gezien bij biesheuvel, voor € 89. Heeft iemand hier ervaring mee, moet ik nog ergens op letten?
Is redelijk normale prijs. Op MP staat er vlgns mij 1 te koop van Sparco in blank metaal voor 75 euries in Alphen aan den Rijn.
Op letten ??? Dat je er 1 hebt voor een Super 5 GT Turbo en niet voor een 5 Turbo.
GD Turbo schreef:Ik wil ook nog een veerpootbrug bestellen. Eentje van OMP of ESPARCO. Waar zijn deze dingen het goedkoopst, ik heb zo gezien bij biesheuvel, voor € 89. Heeft iemand hier ervaring mee, moet ik nog ergens op letten?
Is redelijk normale prijs. Op MP staat er vlgns mij 1 te koop van Sparco in blank metaal voor 75 euries in Alphen aan den Rijn.
Op letten ??? Dat je er 1 hebt voor een Super 5 GT Turbo en niet voor een 5 Turbo.
Ik heb net van de week een mooi pakketje thuis gekregen vanuit Ter Aar!
Een nieuwe alu veerpootbrug! Voor 70 euro incl. verzending! Dus idd MP in de gaten houden zoals Paul zegt.
Ik heb nog wel een veerpootbrug voor je te koop, mat zwart gespoten. Staat ook op MP. Het is een vaste veerpoot en er zit een deukje in de bovenkant van de buis. Voor 20 euro mag jij 'm hebben Gerco!
Ik ben nu bezig met een 2e hands verstelbare veerpootbrug, maar toch bedankt voor je aanbod willeon. Het heeft nog niet echt haast, houd mijn ogen op marktplaats gericht...
Dan ga ik nog ff sparen en in het voorjaar gewoon de k-tec 2,25 inch uitlaat bestellen. ps. kan dat in nederland nog wel, want bij mb carp. staat die niet meer te koop.