Haas schreef:eergister kreeg ik een brief van CJIB. ik dacht: ai, daar issie dan, geen apk op de 1916v. Maar helaas.. .het was een gewone boeteGeflitst in Swalmen met 76 ipv 50
whe he ik ook...sprong opeens omhoog uit t gras!Riël Notermans schreef:Haas schreef:eergister kreeg ik een brief van CJIB. ik dacht: ai, daar issie dan, geen apk op de 1916v. Maar helaas.. .het was een gewone boeteGeflitst in Swalmen met 76 ipv 50
Die flitser die WEET je gewoon te staan
Ik heb er vandaag mooi een uitgeremd
~thijs~ schreef:sow sta ik effe met me poffertjesporum op de foto vandaag zeg. recht van voren opgesteld in een aanhanger langs de weg. Dacht nog: 'rare plek voor een **pats** schijtaanhangerrecht van voren, schrok me de t@ring.
na ja we zien het wel, ruim over de 100 waar je 70 mag
geen idee... zat niet op te letten...Riël Notermans schreef:Die flitser die WEET je gewoon te staanHaas schreef:eergister kreeg ik een brief van CJIB. ik dacht: ai, daar issie dan, geen apk op de 1916v. Maar helaas.. .het was een gewone boeteGeflitst in Swalmen met 76 ipv 50
als die kuttunnels weer eens dicht zitten, moet je wel..Merijn schreef:Wie de fuck komt er dan ook in Swalmen?
Dankje Haas!!!Haas schreef:komt omdat er zoveel asocialen wonen daar
dat jij nog geen aandelen CJIB gekocht hebt! of heb je in Fortis geinvesteerd?Hessel schreef:had er weer een binnen € 129,-
Absoluut niet betalen!!!joeri_16V schreef:Vandaag een boete binnengekregen van 37 euro.
Blijkbaar geflitst op de A9 in de buurt van Amstelveen met de clio RS van mn vader (toen ie nog reed)
Alleen zijn mn vader en ik die dag daar in de verste verte niet in de buurt geweest.
Ik heb die dag wel met de auto gereden maar dat was naar de spuiter (die zit in België), wat ook in mn project topic te zien is.
Wat is nou verstandig, eerst betalen en dan tegen in beroep gaan of eerst in beroep gaan en dan kijken hoe t loopt?
hoeoz krijg jij daar mails over?!GJ schreef:Krijg net een mailtje dat er voor mij ook weer een brief klaarligt. Ben benieuwd wat het me nu weer gaat kosten