zoals in de titel; ooit werden ze door Alexandros hier op het forum aangeboden, maar hij is al een tijdje stil/weg ?
Wie kan mij helpen ?
Bewerkte inlaatspruitstukken voor de RS 2,0 wie weet iemand?

de standaard inlaatspruitstukken zijn soms van zo'n slechte kwaliteit dat hier tot 13pk winsten mee zijn geboekt d.m.v. flowen/poorten !
Laatst gewijzigd door franx op di 2 sep 2008 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.
klopt , erg veel die 13 pk. Echter is dit het best gehaalde resultaat tot nu toe. Ja in Engeland zijn er velen die deze mod al gedaan hebben.
Over het algemeen zullen de winsten een stukje minder uitpakken maar gewoon even als illustratie om te laten zien hoe "slecht"ze kunnen zijn !
Met de Clios voorzien van een "RS" spruitstuk zijn er echter een stuk minder winst te boeken, deze hebben ze van Renault uit verbeterd.
Het onderste deel van de twee heeft de letters RS erop staan.
Ik dacht vanaf 2003/2004 zijn deze gebruikt op de RS. (waasrschijnlijk de 182 RS-en)
Over het algemeen zullen de winsten een stukje minder uitpakken maar gewoon even als illustratie om te laten zien hoe "slecht"ze kunnen zijn !
Met de Clios voorzien van een "RS" spruitstuk zijn er echter een stuk minder winst te boeken, deze hebben ze van Renault uit verbeterd.
Het onderste deel van de twee heeft de letters RS erop staan.
Ik dacht vanaf 2003/2004 zijn deze gebruikt op de RS. (waasrschijnlijk de 182 RS-en)