ik moet een nieuwe aandrijfas rechtsvoor hebben. Nu zit ik met het probleem dat op de hbase 2 verschillende assen vermeld staan. het enige verschil is dat eentje 740.0 mm is en de andere 730.0 mm.
bij die van 740.0 mm staat handbak:jb0/1/3 en automaat mb1/3.
bij die van 730.0 mm staat handbak: jb3/4
nu is dus mijn vraag welke ik voor mijn 16v ph2 uit '93 moet hebben.
alvast bedankt!
welke as voor mijn 19 16v ph2
-
- Über-Spammer
je hebt een jb3 bak ...... 
-
- Über-Spammer
verrek ja, even gemist dat die ook tussen de eerste variant staat 

Tja je kan es langs de Brezan gaan, die checken soms nog wel es iets zekerder. Evt. dat je 2 assen kunt meekrijgen en de verkeerde terug kan brengen, al is dat met dit soort besteldelen wat lastiger vrees ik.
nou de brezan ben ik al geweest daar werkt een maat van me maar die kunne niet eens een complete as leveren. hbase heb ik al op gekeken vandaar dat ik aan die ene informatie kom dat ik 2 keuzes heb.. anders even koekeloeren bij de dealer fsoo, miss dat die wat specifiekers weten..
-
- Car: R19.R
Aandrijfas heb je bij de dealer voor € 130, zoeken ze ook nog voor je uit welke het is 
Aandrijfas heb ik in 1e instantie bij de lokale autohandel gehaald, die werken met Hbase maar na montage bleek deze toch niet helemaal goed. Het was gelijk ook de enige die ze konden krijgen...
Toen maar langs de dealer voor 2 nieuwe assen en die waren prima!
Toen maar langs de dealer voor 2 nieuwe assen en die waren prima!
-
2 euro meer dus

ben bij dealer geweest en daar kost die nieuw rond de 350 euro en een gereviseerde 170 euro. Dan heb je wel orgineel materiaal mja beetje tegek eh.
hij kon me niet eens vertellen welke lengte ik dan zou moeten hebbe, dus dat word een grote gok.
ik heb me net eens onder de auto gelegd en als ik op en neer beweeg met de as heeft die wel degelijk speling op het punt waar die in de bak vast zit.
hij kon me niet eens vertellen welke lengte ik dan zou moeten hebbe, dus dat word een grote gok.
ik heb me net eens onder de auto gelegd en als ik op en neer beweeg met de as heeft die wel degelijk speling op het punt waar die in de bak vast zit.
-
Een helemaal nieuwe ga je uiteraard niet kopen,
maar een gereviseerde wel, oude as inleveren.
170 euro is echt te veel, moet voor 130 kunnen.
Desnoods trek je die gast aan zijn stropdas over de balie
maar een gereviseerde wel, oude as inleveren.
170 euro is echt te veel, moet voor 130 kunnen.
Desnoods trek je die gast aan zijn stropdas over de balie
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
lengte opmeten van de kop tot einde tripode en je kan ze op lengte bestellenLéon16v schreef:ben bij dealer geweest en daar kost die nieuw rond de 350 euro en een gereviseerde 170 euro. Dan heb je wel orgineel materiaal mja beetje tegek eh.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Nou mensen, even voor alle duidelijkheid.. mocht iemand een aandrijfas rechtsvoor vervangen voor dit type auto dan moet je de volgende as hebben : handbak:jb0/1/3 en automaat mb1/3. 740.0 mm
Na eerst de korste as (verkeerde dus) gehaald te hebben en daarna de verkeerde as in de goeie doos gekregen heb, heb ik nu uiteindelijk de goede eronder!
adiosssss...
Na eerst de korste as (verkeerde dus) gehaald te hebben en daarna de verkeerde as in de goeie doos gekregen heb, heb ik nu uiteindelijk de goede eronder!

adiosssss...