R5 GTTurbo project Joost
-
- Contacteer:
setje injectie bij boneless hier van het forum af
hij heeft nog een set liggen of degene die met hem samen dat ontwikkeld heeft
kost minder
meer opties
meer koppel enz
ps bak heb ik anders ook nog wel voor je
en ook een hele gave achterbumper
hij heeft nog een set liggen of degene die met hem samen dat ontwikkeld heeft
kost minder
meer opties
meer koppel enz
ps bak heb ik anders ook nog wel voor je
en ook een hele gave achterbumper
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Contacteer:
-
en zit de bak er al in??
er rijden er wel een aantal met de mb injectiekit
mischien dat er iemand van hier wat tips kan geven.
en anders gewoon even contact opnemen met maurice.
er rijden er wel een aantal met de mb injectiekit
mischien dat er iemand van hier wat tips kan geven.
en anders gewoon even contact opnemen met maurice.
jaja gisteren hebben we de bak gewisseld en de rechtse steekas vervange de bak zit er onder en de auto staat weer op wielen nog net ff de radiateur er terug op en intercooler slangen enzo aansluiten en olie koeler ff goed vast zetten ga het nu ff op het gemakje doen side skirts moeten er nog op en deur inslagen nog ff doen met spuitbus grtzz
en ben inderdaad wel is benieuwd naar mensen met ervaring met de injectie want ik zit er wel aan te twijfelen omdit er van de winter op te zetten maar er zijn wel meerdere mogelijk hedden heb op 8200rpm.com ook wel een mooie gezien maar hier weet ik verder ook nix van af 

Die MB injectie is de bom.
Denk niet dat je momenteel meer bang voor de bucks kan krijgen.
Denk niet dat je momenteel meer bang voor de bucks kan krijgen.
Je moet je alleen nog een clio16v kabelboom en ecu zien te ritselen.
Maar wat Sven hierboven noemt is wellicht ook de moeite, alleen zal dat een enkel exemplaar zijn. Kost minder is dan interessant, want 'vroeger' was de kostprijs van zo'n set schijnbaar 2700 euro.
MB heeft er al heel wat met volle tevredenheid rijden.
Ik denk niet dat ze voor elkaar onder doen. MB's setup is iets eenvoudiger door de centraal geplaatste injector en het standaard spruitstuk. In mijn ogen een voordeel, voor de power schijnt het niets uit te maken.
Verwacht van beide sets, als je t op een standaard gt schroeft tussen de 140 en 150 pk en een soepelere motor, die wellicht wat langer mee gaat, een minder belaste turbo die veel sneller op spoelt, en met een beetje mazzel een beter verbruik.
Ohja: je kan die carb weg doen. Ook een voordeel.
Maar wat Sven hierboven noemt is wellicht ook de moeite, alleen zal dat een enkel exemplaar zijn. Kost minder is dan interessant, want 'vroeger' was de kostprijs van zo'n set schijnbaar 2700 euro.
MB heeft er al heel wat met volle tevredenheid rijden.
Ik denk niet dat ze voor elkaar onder doen. MB's setup is iets eenvoudiger door de centraal geplaatste injector en het standaard spruitstuk. In mijn ogen een voordeel, voor de power schijnt het niets uit te maken.
Verwacht van beide sets, als je t op een standaard gt schroeft tussen de 140 en 150 pk en een soepelere motor, die wellicht wat langer mee gaat, een minder belaste turbo die veel sneller op spoelt, en met een beetje mazzel een beter verbruik.
Ohja: je kan die carb weg doen. Ook een voordeel.
hoii hier weer ff een update omdat ik nog al weinig tijd heb heb ik nog niet veel kunnen posten
ik heb 2 weken geleden mijn blok er weer uitgehaald en nieuwe lagers erin gedaan omdat er een tik in zat
de motor draait inmiddels weer en is voorzien van een 260 graden mb nokkenas en mijn carb is gereviseerd en opgeboord bij mb carperformance.. de auto rijd alleenvan geen meter stationair loopt hij als een zonnetje en als je langzaam gas geeft begint hij bij de 3000 te sputteren en als je plankgas trapt dan sputtert hij bij de 5000 ongeveer en er zit helemaal geen snelheid in de turbo druk staat op 1 bar en als ik m'n gas los laat komen er klappen uit waar je gewoon bang van word heeft iemand een idee wat dit is of komt dat bekend voor bij iemand wij denken zelf aan de ontsteking ??? grtzz

-
ff de oude onsteking van paz
monteren dan weet je genoeg he!!
controleer ook je bdp bedrading
die willen wel eens tegen je turbohuis aan komen.
dan loopt hij ook niet echt lekker
monteren dan weet je genoeg he!!
controleer ook je bdp bedrading
die willen wel eens tegen je turbohuis aan komen.
dan loopt hij ook niet echt lekker
-
- Contacteer:
zit de co schroef nog in de carb?
-
hij heeft zn carb groep a laten maken.
dus laten we hopen van wel.
anders was er iemand aan het slapen.
dus laten we hopen van wel.
anders was er iemand aan het slapen.
ja de co schroef zit er nog in welke kabel is dat precies van het bpd? dan kan ik die eens controleren paz wist niet zeker of hij nog een onsteking had liggen ik heb er nog een maar daar is het vacuumnippeltje van afgebroken
-
je bdp sensor
zit op je bak gemonteerd
er zit een opening in de bak,en daar zit hij boven.
controleer de gehele bedading van de sensor naar de onsteking toe.
over die onsteking,je kunt er hier altijd 1tje komen proberen he.
dan weet je gelijk meer.
moet je wel ff heen en weer kachelen.
heeft hij gelijk een goede rit gehad,want volgens mij is hij t dorp nog niet uitgeweest
zit op je bak gemonteerd
er zit een opening in de bak,en daar zit hij boven.
controleer de gehele bedading van de sensor naar de onsteking toe.
over die onsteking,je kunt er hier altijd 1tje komen proberen he.
dan weet je gelijk meer.
moet je wel ff heen en weer kachelen.
heeft hij gelijk een goede rit gehad,want volgens mij is hij t dorp nog niet uitgeweest

-
is goed.
moet je maar ff bellen.
ben zo ff weg
moet je maar ff bellen.
ben zo ff weg
-
je hebt pb joost!!!
-
bel me dan vanavond ff
vandaag is de niewe krukasstandsensor binnen gekomen heb hem gelijk gemonteerd en jawel het probleem is over en de turbo blaast goed nu
net ff samenmet past weesten polderen kan hem nog ne niet bij houden
haha turbo druk staat nu op 0.8 bar kga hem nog opschroeven tot 1.2 morgen en dan nog maar is proberen maar is egt snel die van paz!!

hey ik ben nog al druk met me werk laatste tijd want ik zit tot januari in de nacht dus had niet zo veel tijd om te posten ... maar ik heb het beugeltje nodig waar de dynamo mee op het moterblok zit want deze is krom bij mij heeft iemand deze nog liggen ???