motor reparatie renault t311 11-1983 1600cc/48kw/5 bak

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
giddyupgo

hallo mensen,ik heb een trafic camper van 11-1983 helaas verleden maand geconstateerd dat mijn krukaslagers hevig zijn gaan,tikken.
de 1600cc/48kw/65pk/5bak motornr:841a1m,motor die er in ligt heeft 135.000 km gedraaid is nooit te warm geweest,stinkt niet rookt niet en heeft nooit eerder problemen gehad ,nu moet ikof een andere motor gaan zoeken,of gaan repareren, klopt het dat ook in een renault 17 en in oudere volvo,s dezelfde of een 1721cc(f motor) motor heeft gezeten die ook in mijn trafic passen,verder zoek ik een goed en goedkoop adres, waar ik kan laten repareren.ikzelf ben afhankelijk van mijn camper omdat ik invalide ben en het toilet en het keukentje en rustbank gebruik om overal te kunnen komen,ik hoop dat iemand iets weet (waar kan ik een motor vinden of waar kan ik hen laten repareren,voor niet al te veel geld
alvast hartelijk dank giddyupgo maarssen burger-soekhoe@live.nl /0346287520/0636352073 :worship:
Menno

Die motorcode en cilinderinhoud klinkt alsof 't de motor is van de Renault 16 en 17 èn 12 enzo. Dwz motor met onderliggende nokkenas, niet de F motor. Dan zal je 't een beetje in de klassiekerhoek moeten zoeken. Als 't een F motor is vind je 'm op elke straathoek. Een fotootje doet wonderen :)
rev it like a rental
Martijn Kool

giddyupgo schreef: met welke motor kan ik mijn 841aim/47kw/1647cc/5bak trafic 11-1983 vervangen ,ik heb gehoord dat er meerdere mogelijkheden zijn,zijn er meer trafic oldtimer rijders lid van jullie forum?alvst bedankt giddyupgo
giddyupgo schreef: hallo tuners ik heb een vraagje een fn1 motor is dat dezelfde als een 841aim motor ,ik probeer een motor te vinden voor mijn trafic van 11-1983,deze auto(camper) ben ik aan het opknappen en ik heb nu een tik in de motor,ik kreeg een fn1 motor aangeboden maar denk dat deze niet past? de motor die ik in de auto heb is een 1647cc/48kw/64 pk/5bak .is er iemenan die een lijst heeft van renault/volvo motoren zodat je ze kan vergelijken naar leeftijd en techniek? alvast bedankt cornell burger maarssen
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Martijn Kool

Heb je vragen hier maar bij in gezet, aangezien je al een topic open had over het soortgelijke onderwerp.

Ik kan je er alleen geen antwoord op geven ;)
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Riël
Über-Spammer

Volgens mij had je die met A, C, F en J motoren.

Maak eens een foto, maar volgens mij kan veel passen.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
giddyupgo

AUTU STAAT MOMENTEEL IN BOXTEL WAAR ZE BEZIG ZIJN OM PRECIES TE KIJKEN WAT ER NU AAN DE HAND IS (CARTERPAN IS ERAF GEWEEST EN GEEN SPELING OP D LAGERS DUS BLKIJFT DE KOP WAARSCHIJNLIJK OVER,VAN DE WEEK HOOR IK WAT HET PRECIES IS ALVST BEDANKT
Abel
Über-Spammer

suc6 met de reparatie.
Plaats reactie