Lijkt indd meer op 432 dan op 449
ACT: Clio Williams
Williams in (zo te zien) erg goeie staat, uit eind '95 voor 3000 euro!!!
zo dit was een hele lange vervelende link, nu niet meer :]
edit door mod- link ingekort, zo leest het wat fijner
zo dit was een hele lange vervelende link, nu niet meer :]
edit door mod- link ingekort, zo leest het wat fijner
je kan ook dit linkie plakken: http://link.marktplaats.nl/182068513
deze is een paar pagina's terug al besproken, lees maar ff terug
Immer wieder die verdammte Holländer
Zal waarschijnlijk dan in mijn vakantie besproken zijn-Ray- schreef:je kan ook dit linkie plakken: http://link.marktplaats.nl/182068513

moet je maar niet op vakantie gaan 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Vraagje over een stukje tekst uit deze advertentie:
http://link.marktplaats.nl/186782571
http://link.marktplaats.nl/186782571
Wie weet meer te vertellen over deze modificatie?motor is op km stand 47.000 gereviseerd, rekeningen ter inzage van renault kroon nieuwegein, was modivicatie renault met nieuwe cilinderkop.
-
Maak eens een foto van dat certificaat. Ben benieuwd hoe dat eruit ziet. 

-
Hoezo, heb jij die niet bij je auto?DennisT schreef:Certificaat? Leg uit
heb je wel een echte dan?
-
Na twee jaar Peugeot en Citroën gereden te hebben, klopt de naam LotuzClioWilliams weer. Helaas moet ik nog een paar uurtjes werken voordat ik van de nieuwe Williams kan gaan genieten. Vanavond zal ik weer een eigen topic openen. 

Zozo, een nieuwe Williams nog wel
Gefeliciteerd met de aanschaf. Ik ben benieuwd naar de foto's
Ik moet zeggen dat ik soms ook zit te twijfelen om m te verkopen, maar ik vrees dat ik dan achteraf ook spijt ga krijgen...
Gisteren is mijn Williams trouwens weer goedgekeurd, dus binnenkort kan de katvervanger er ook weer onder

Gefeliciteerd met de aanschaf. Ik ben benieuwd naar de foto's

Ik moet zeggen dat ik soms ook zit te twijfelen om m te verkopen, maar ik vrees dat ik dan achteraf ook spijt ga krijgen...
Gisteren is mijn Williams trouwens weer goedgekeurd, dus binnenkort kan de katvervanger er ook weer onder

-
Nou ja, "zo goed als nieuw" dan.
Katvervanger (en middendemper) heb ik ook nodig trouwens, want de uitlaat heeft z'n beste tijd gehad.

Katvervanger (en middendemper) heb ik ook nodig trouwens, want de uitlaat heeft z'n beste tijd gehad.
-
LotuzClioWilliams schreef:Na twee jaar Peugeot en Citroën gereden te hebben, klopt de naam LotuzClioWilliams weer. Helaas moet ik nog een paar uurtjes werken voordat ik van de nieuwe Williams kan gaan genieten. Vanavond zal ik weer een eigen topic openen.

super man! issie net zo mooi als de je vorige 
-
Met minder had ik geen genoegen genomen, Geert. 

PMLotuzClioWilliams schreef:Nou ja, "zo goed als nieuw" dan.![]()

Bij elke williams uit de eerste serie kreeg je een certificaat van echtheid. Hierop staat je naam vermeld met het nummer van de auto en chassisnummer.DennisT schreef:Certificaat? Leg uit
Het is maar een papiertje maar leuk voor de heb.
-
Ik denk dat veel eerste eigenaren dat certificaat gehouden hebben als aandenken. Maareh...

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Oh das handig om te weten, even nakijken wie de eerste eigenaar is geweest en daar even contact mee opnemenjacob schreef:Bij elke williams uit de eerste serie kreeg je een certificaat van echtheid. Hierop staat je naam vermeld met het nummer van de auto en chassisnummer.DennisT schreef:Certificaat? Leg uit
Het is maar een papiertje maar leuk voor de heb.

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Hoe doe je dat dan? Ik wil dat certificaat ook weljacob schreef:dat certificaat die van mij is van de gt-ht-82 en is williams nummer 2099. Is in 1993 in veendam gekocht. zelf heb ik helaas een phase 2 willy.
via het rdw kun je de oud eigenaar opsporen.

Een telefoontje naar het rdw sturen. Met je gegevens die je wilt weten. Daana nemen zij contact op met de oud eigenaar. Die kan dan contact met je opnemen indien hij dat wil. Aan dit zijn wel kosten verbonden.DennisT schreef:Hoe doe je dat dan? Ik wil dat certificaat ook weljacob schreef:dat certificaat die van mij is van de gt-ht-82 en is williams nummer 2099. Is in 1993 in veendam gekocht. zelf heb ik helaas een phase 2 willy.
via het rdw kun je de oud eigenaar opsporen.
Zo vandaag een begin gemaakt met het loshalen en demonteren van het blok. Dan alles even nakijken en de distributieriem vervangen. Koste bij de dealer 118 euro incl spanrollen. Daarna het blok weer inbouwen en genieten.
Vraag:
Weet iemand ook of je clio coupe dempers op een williams kunt zetten?
Vraag:
Weet iemand ook of je clio coupe dempers op een williams kunt zetten?
sterker nog, ik heb 16v schokbrekers op mijn williams zitten en dat geeft een leuke 1.4 graden negatieve camber na uitlijning.
-
Waarom zitten die erop dan? Kan me niet voorstellen dat de schokdempers al aan vervanging toe waren, aangezien ik die nog vervangen had door nieuwe.
klopt waren nog prima, heb ze ook nog goed kunnen verkopen. Maar ik kon een bilstein setje voor een erg leuke prijs krijgen. maar ze bleken wel voor een 16v te zijn.
-
Ik heb net twee pakkingen voor weerszijden van de katalysator gehaald bij Renault. Op het eerste gezicht lijken ze hetzelfde, maar ze hebben wel verschillende nummers. Zou iemand willen checken of dit klopt?
77.00.774.367 uitlaatzijde
77.00.823.540 spruitstukzijde
77.00.774.367 uitlaatzijde
77.00.823.540 spruitstukzijde
Moet ook wel kloppen, de voorste flens heeft een andere steek als de achterste 
Kijk maar eens op http://www.h-base.nl

Kijk maar eens op http://www.h-base.nl
-
Ik zei ook: "Op het eerste gezicht."