ik kreeg ze gratis bij de dealer. gebruikte lampjes zijn vaak een stuk minder fel.Strijder schreef:Okey bedankt, zal de sloop wel worden dan denk ik.
@t Steven, waar zie je mij rijden dan? In Haarlem of op maandag in Beverwijk? Zal zwaaien
Strijders Williams
Ik heb toen bij de RSi ook alles in 1 keer vervangen. uit mijn hoofd een stuk of 10 lampjes
-
- Moderator
- Car: MB
nou ja, risico?? Een risico noem ik het niet vervangen van een waterpomp of looprol tijdens een distr. wissel. Een lampje vervang je in 5min. als je weet hoe het moetTim_Coupe schreef:Maar met een beetje pech zijn die over een maand ook kapot, kun je het weer loshalen... Voor het geld wat die paar nieuwe lampjes kosten kun je het risico niet lopen dat het binnenkort weer los moet.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
hm 5 min?? om de hele tellerplaat eruit te krijgen ben je toch wel 10 min. bezig en ook nog eens 10 om hem terug te monteren. klote gefriemel.Tom schreef:nou ja, risico?? Een risico noem ik het niet vervangen van een waterpomp of looprol tijdens een distr. wissel. Een lampje vervang je in 5min. als je weet hoe het moetTim_Coupe schreef:Maar met een beetje pech zijn die over een maand ook kapot, kun je het weer loshalen... Voor het geld wat die paar nieuwe lampjes kosten kun je het risico niet lopen dat het binnenkort weer los moet.
-
- Moderator
nee joh, 10 min is veel hoor. Je haalt de kap los aan de bovenkant, de kap onder het stuur, en dan 4 schroefjes van de tellerbak. Als je dat 1x keer eerder hebt gedaan gaat echt lukken in 5 min.
okey en hoe haal je dan die temp knoppen geval los? Heb er ooit wel eens in verdiept maar dat is alweer lag geleden.
Deze lamjes doen het nl nog steeds niet hehe.
Het lamje achter de toerenteller heeft het licht weer gevonden
Renault he
Deze lamjes doen het nl nog steeds niet hehe.
Het lamje achter de toerenteller heeft het licht weer gevonden

Renault he
-
- Moderator
voor de grill eruit halen en als je dan lange armen hebt kun je er zo bij
Zonder gein, heb ik zelf nog nooit los gehaald dus weet het niet zo uit mijn hoofd. Je moet iig die strip aan de onderzijde los schroeven.
Zo weer even een update-je.
Auto is weer helemaal goedgekeurd, 2 nieuwe voorbandjes erop en wat standaard werk voor standaard prijzen
Hier een foto toen ik hem weggezet had s ochtends.
[img]http://img367.imageshack.us/img367/7278/dsc00115rk3.th.jpg[/img]
Auto is weer helemaal goedgekeurd, 2 nieuwe voorbandjes erop en wat standaard werk voor standaard prijzen
Hier een foto toen ik hem weggezet had s ochtends.
[img]http://img367.imageshack.us/img367/7278/dsc00115rk3.th.jpg[/img]
-
Je bent met de rechtse gekomen en met de linkse weer naar huis gegaan?
Je bent er vroeg bij trouwens.
Vervaldatum APK 04-09-2009

Je bent er vroeg bij trouwens.
Vervaldatum APK 04-09-2009
-
Twee maanden? Okee, weer wat geleerd.
Vroeger keuren kan in deze periode ook wel handig zijn ivm vakantie.

-
- Moderator
Jep, is best handig (mocht er dan iets niet goed zijn heb je ruim de tijd). Voorheen moest je dan (als garagist) een belletje doen naar de RDW maar tegenwoordig wordt de datum automatisch behouden 

-
Ik had een ZX 16v, maar die is gisteren verkocht. Meer zeg ik niet. 
-
Nog bedankt voor dit weetje, Tom. Kwam vandaag wel goed uit. [img]http://smile.smilies.nl/382.gif[/img]Tom schreef:Je mag twee maanden keuren van tevoren met behoud van dezelfde datum.