Hallo mensen!
Daar heb je er weer zo één, zo'n autoradio topic. Ik heb er verscheidene doorgelezen, ben heel wat wijzer geworden, maar één ding is mij nog niet helemaal duidelijk geworden.
Ik heb namelijk in november 2007 een nieuwe Renault Clio gekocht. Hierin zat een standaard Radio die gewone Audio cd's kon afspelen. Aangezien ik bij de aankoop had gezegd dat ik een autoradio wilde die MP3-CD's af kon spelen, heb ik een paar weken een later een nieuwe radio erin gekregen. Alles netjes geregeld, geen kosten voor mij, prima service.
Nou werkt de radio prima. Ik heb stuurbediening en de radio informatie wordt weergegeven op het centrale display. Echter, de mogelijkheden met betrekking tot het weergeven van informatie van CD's laat te wensen over. Je kunt de titelnaam en dergelijke nauwelijks laten scrollen (een heeeeeel kort stukje maar). Ik wil dus graag een andere radio!
Nou heb ik uit de verschillende topics hierover inmiddels begrepen dat er speciale kabels of adapters, zoals sommige deze noemen, op de markt zijn om de radio aan te sluiten op de stuurbediening. Maar wat mij nog niet helemaal duidelijk is of ik gebruik kan blijven maken van het centrale display in de auto. Ik zou het eigenlijk een beetje zonde vinden als deze helemaal verloren zou gaan. Met centraal display bedoel ik het display helemaal in het midden boven dit plaatje.
Bij voorbaat dank voor jullie reactie!
Autoradio
Ik vind de Alpine radio's echt super.. qau vormgeving zijn ze niet echt bijzonder, maar qau geluid doen de jvc's en de pioneer's flink onder voor de Alpine. extra voordeel is dat er een interfase verkrijgbaar is en dat de kleur van het display van de radio multicolor is en naar eigen wens is in te stellen! ik heb dat alles ok gedaan en en bij de dealer staan ze ook versteld van het geluid wat er uit de standaard speakers komt.
nou succes met het maken van je keuze..
nou succes met het maken van je keuze..
Nog een kleine maar van Alpine. Ik vind de bediening ook niet je van het
Met stuurbediening geen last van