Ik heb hier voor de mensen die het leuk vinden nog een on-board video uit een nederlandse MINI Cooper S met de namen van de bochten erbij: http://www.r53.nl/player_hd.php?id=12
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Daar is Hans van der Goes een mietje bij kwa modificaties.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
GJ schreef:Die heeft nu de Clubman er weer uitgedaan en krijgt 1 dezer dagen weer een nieuwe GP
Kan de keuze voor de GP begrijpen.
GJ schreef:Ik heb hier voor de mensen die het leuk vinden nog een on-board video uit een nederlandse MINI Cooper S met de namen van de bochten erbij: http://www.r53.nl/player_hd.php?id=12
Steven schreef:Toch deed Aernoudt Bottie ook 9 mins met z'n Ringwilliams..
dat deed ie makkelijk volgens mij.
Enne, van die 8.52 ben ik ook niet echt onder de indruk (auto van 77 ruggen, en 255 pk). Deed zelf 9.00 en 9.02 met mn mercedes 190.........diesel
Ik ben van plan om a.s. vrijdag te gaan met 1 overnachting. Zijn er toevallig mensen die een goed hotel o.i.d. weten voor 1 overnachting daar in de buurt?
las net op nurburgring.nl dat een of andere duitser met een motor de bestuurder van de zakspeed viper een pak rammel verkocht heeft Notabene op het rechte stuk. Het moet niet gekker worden daar
Steven schreef:Hehe ik word er ook niet zo warm van als ik dat ding zie, liever met de ringtax een ronde
Die sabine schijnt ook het ook niet te kunnen hebben als ze ingehaald dreigt te worden, dan gooit se hem er gewoon vlak voor in een drift.
Beetje onsportief en ze mogen van hun verzekering ook niet onder de 8.00 BTG rijden.