De Onbekende Renault.. II
-
- Contacteer:
Zou kunnen. 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Car: Clio III RS Lux 2008
Klopt Danny
Ik zag een blauw 5je in de binnenspiegel
Was even een tour aan het maken door het mooie brabant
Voordeel van een diesel

Was even een tour aan het maken door het mooie brabant

Voordeel van een diesel

-
- Car: GTT
ik reed de inrit af voor testritje en ik denk wat er nu achter me langs dus snel erachteraan en ik toen zag ik dat jij het was kon je wel normaal over de drempels?Niels V Dijk schreef:Klopt DannyIk zag een blauw 5je in de binnenspiegel
![]()
Was even een tour aan het maken door het mooie brabant![]()
Voordeel van een diesel
je was overigens nog langs je oude bekende van school, Dino gereden (stefan van griensven)
en verder nog 5jes gespot?
-
Jaa ik kwam er goed zat overheen
En zal de volgende keer beter op de auto van Stefan letten dan
Is die zwarte 5 ook van jou toevallig??? Verder geen 5jes gespot helaas

En zal de volgende keer beter op de auto van Stefan letten dan

-
die zwart blauwe GTX met turbo bumpers is ook van mij ja en die zelfde straat woont dino/stefan maar die zit nu in franrijk met zn 106je, je bent als goed is 2 keer voorbij gereden in die straat eerst langel in toen gedraaid.Niels V Dijk schreef:Jaa ik kwam er goed zat overheen![]()
En zal de volgende keer beter op de auto van Stefan letten dan![]()
-
de linkseDanny van Duren schreef:die zwart blauwe GTX met turbo bumpers is ook van mij ja en die zelfde straat woont dino/stefan maar die zit nu in franrijk met zn 106je, je bent als goed is 2 keer voorbij gereden in die straat eerst langel in toen gedraaid.Niels V Dijk schreef:Jaa ik kwam er goed zat overheen![]()
En zal de volgende keer beter op de auto van Stefan letten dan![]()
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... C00472.JPG[/img]
-
Dat was ie idd 

Die zie ik in de ochtend ook regelmatig in Capelle rijden, bij de hoofdweg.Jaap J. schreef:Die heb ik zaterdag ook gezien, kwam uit Capelle (Schollevaar).Jacob Priem schreef:er stond ook nog een Clio 2 RS (geel met zwarte velgen/gepolijste rand) te tanken bij die Esso pomp.
Das een nette Clio, een klant van ons, komt ook hier vandaan
Nu staat er een Clio RS bij ons voor de deur,
RS 172
18-FD-NF
Zilvergrijs met.
OZ Superturismo
Dubbele uitlaat
De bestuurder is nu aan het proefrijden met de demo Clio III RS F1
RS 172
18-FD-NF
Zilvergrijs met.
OZ Superturismo
Dubbele uitlaat
-
Op de A50 rond 12 uur bij uden een zilvere Megane RS fase 1
En een zilvere Megane Rs F1 op het werk bij ons nummer 852
En een zilvere Megane Rs F1 op het werk bij ons nummer 852

-
- Contacteer:
Hey Ivo,Ivo van Achthoven schreef:Das een nette Clio, een klant van ons, komt ook hier vandaan![]()
RS 172
18-FD-NF
Zilvergrijs met.
OZ Superturismo
Dubbele uitlaat
Dat was ik dus! Haha.
De RS F1 reed echt heerlijk vond ik. Stuurt erg scherp. Ook prima op de gewone weg hoor, Sander2!
laatste tijd spot ik regelmatig een blauwe Clio 16V met turbo velgen (net als Ray had) in de buurt van de bajes in Arnhem zuid. Zit meestal een jongen met petje op in.
en in de oranjestraat in Arnhem staat de laatste tijd vaak een zwarte Clio 3 DCI... mooi sportief exemplaar met dikke velgen eronder. Meer kenmerken heb ik nog ff niet op gelet... zal hem binnenkort eens een sticker geven.
en in de oranjestraat in Arnhem staat de laatste tijd vaak een zwarte Clio 3 DCI... mooi sportief exemplaar met dikke velgen eronder. Meer kenmerken heb ik nog ff niet op gelet... zal hem binnenkort eens een sticker geven.
Jawel, maar met dat gewicht komt hij naar mijn mening gewoon wat power te kort. Maar remmen en bochten gedrag is echt super!elmotheelk (Eric) schreef:Dat was ik dus! Haha.
De RS F1 reed echt heerlijk vond ik. Stuurt erg scherp. Ook prima op de gewone weg hoor, Sander2!

zag vorige vrijdag een blauwe rs ph3 op de snelweg richting utrecht bij rijswijk in de buurt. Iemand die daar reed toevallig ?
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Niet toevallig het kenteken onthouden voor mijn registerlijst?Cli0 Styl3 schreef:zag vorige vrijdag een blauwe rs ph3 op de snelweg richting utrecht bij rijswijk in de buurt. Iemand die daar reed toevallig ?

Clio RS phase III register/foto topic
Net bij ene bedrijf in Nieuwegein (Be Aerospace) een zwarte clio met volgens mij zwarte velgen, zag er wel dik uit.
kenteken: 52-rd-lt. Iemand van hier?
www.lagunaclub.nl Eens een Laguna, altijd een Laguna
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Dat is een RS182 met waarschijnlijk het cup-onderstel.MikeVV schreef:Net bij ene bedrijf in Nieuwegein (Be Aerospace) een zwarte clio met volgens mij zwarte velgen, zag er wel dik uit.
Jammer, die heb ik al in mijn registratielijst.
Meer info als dat ie zwart is heb ik overigens ook niet, dus van wie die is geen idee.....
nee sorry niet gezienAdinsx schreef:Niet toevallig het kenteken onthouden voor mijn registerlijst?Cli0 Styl3 schreef:zag vorige vrijdag een blauwe rs ph3 op de snelweg richting utrecht bij rijswijk in de buurt. Iemand die daar reed toevallig ?
Ik zag m staan maar ik reed dus heb helaas ook niet meer info voor je alleen dat hij idd zwart is met mooie zwarte/chroom velgen.Adinsx schreef:Dat is een RS182 met waarschijnlijk het cup-onderstel.MikeVV schreef:Net bij ene bedrijf in Nieuwegein (Be Aerospace) een zwarte clio met volgens mij zwarte velgen, zag er wel dik uit.
Jammer, die heb ik al in mijn registratielijst.
Meer info als dat ie zwart is heb ik overigens ook niet, dus van wie die is geen idee.....
www.lagunaclub.nl Eens een Laguna, altijd een Laguna
Vandaag wel de 62-PG-PR gespot, maar die staat al in je lijst. (Gespot op de Voltaweg in Delft, jongen werkt daar bij de vrachtwagenwasserette)Adinsx schreef:Niet toevallig het kenteken onthouden voor mijn registerlijst?Cli0 Styl3 schreef:zag vorige vrijdag een blauwe rs ph3 op de snelweg richting utrecht bij rijswijk in de buurt. Iemand die daar reed toevallig ?
TV-XR-89 & RR-JL-96 & JX-JZ-22
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Grote kans dat het geen RS is, alleen een RS buitenkantje met diezhel binnenkantjeCli0 Styl3 schreef:nee sorry niet gezienAdinsx schreef:Niet toevallig het kenteken onthouden voor mijn registerlijst?Cli0 Styl3 schreef:zag vorige vrijdag een blauwe rs ph3 op de snelweg richting utrecht bij rijswijk in de buurt. Iemand die daar reed toevallig ?
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
blauwe oer 5je Alpine Turbo in Utrecht op de kapteynlaan.
Leek deze wel: [img]http://www.clubrenaultsportives.nl/imag ... eturbo.jpg[/img]
blauwe 5 GTX met goude wintervelgen en een hoop stickers in de Meern bij de BP.
Leek deze wel: [img]http://www.clubrenaultsportives.nl/imag ... eturbo.jpg[/img]
blauwe 5 GTX met goude wintervelgen en een hoop stickers in de Meern bij de BP.
Vandaag gespot te Tiel centrum, blauwe Clio16V, helaas verder geen info.
En in de buurt van Kerk Avezaath een oude bekende voor een aantal van ons, blauwe Clio 2 phase1, met lichtblauwe "vlammen" over de zijkant. Van wie was deze ook alweer?! Heeft ook nog een tijdje in de buurt van Alkmaar gereden.
Ben benieuwd of iemand ergens een fototje kan vinden...
En in de buurt van Kerk Avezaath een oude bekende voor een aantal van ons, blauwe Clio 2 phase1, met lichtblauwe "vlammen" over de zijkant. Van wie was deze ook alweer?! Heeft ook nog een tijdje in de buurt van Alkmaar gereden.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
tijdje geleden al een grijze phase 2 gtt stuk verlaagd clean achterklep. met enorme spoiler onder achterruit. hoorde toevallig ook waar deeigenaar werkte en at ei bezig was met MB injection erop te bouwen
volgende week maar eens er langs

ik weet welke je bedoelt, maar ken er zo snel geen foto van vinden !!Chris schreef: En in de buurt van Kerk Avezaath een oude bekende voor een aantal van ons, blauwe Clio 2 phase1, met lichtblauwe "vlammen" over de zijkant. Van wie was deze ook alweer?! Heeft ook nog een tijdje in de buurt van Alkmaar gereden.

Ik weet niet of al gespot is maar deze stond te koop, vanmiddag in woerden bij het hofpoort ziekenhuis
[img]http://img148.imageshack.us/img148/8605/02082008046rl2.jpg[/img]
[img]http://img148.imageshack.us/img148/8605/02082008046rl2.jpg[/img]