stabilisatierubbers
hoi met nienke ik heb een vraag aan een monteur of iemand die wat van prijzen af weet ik heb mijn stabilisatierubbers laten vervangen bij stam die rubbers zijn per 2 ongeveer 60 euro maar mijn rekening was 365 euro is dat wel een normaal bedrag voor het vervangen . dat is over de 300 voor het onder zetten groetjes nienke
veel te duur, kleinigheden zoals rubbers vervangen door een vrije garage laten doen.
voor nieuwe autos of autos onder garantie is de renault dealer wel handig, anders echt veel te duur.
altijd prijsopgave vragen vooraf, ter voorkoming van onverwachte rekeningen.
voor nieuwe autos of autos onder garantie is de renault dealer wel handig, anders echt veel te duur.
altijd prijsopgave vragen vooraf, ter voorkoming van onverwachte rekeningen.
-
- Contacteer:
Ik gok op de achterasrubbers van een Laguna II.
Die kosten zo'n 60 Euro, alleen het uit- en inbouwen daar gaat inderdaad nogal wat tijd inzitten.
Volgens mij is het, voor reparatie bij de dealer, wel een gangbare prijs. Echter een universeel garagebedrijf kan dit ook en goedkoper...
Die kosten zo'n 60 Euro, alleen het uit- en inbouwen daar gaat inderdaad nogal wat tijd inzitten.
Volgens mij is het, voor reparatie bij de dealer, wel een gangbare prijs. Echter een universeel garagebedrijf kan dit ook en goedkoper...
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!