Hallo,
Sinds kort bezit ik een Laguna II GT uit 6-2005 met een Cabasse Auditorium die alleen gewone CD's afspeelt. Op het display van mijn radio zie ik ook de AUX-optie voorbij komen. Betekent dit ook daadwerkelijk dat er een AUX ingang op zit? Die zit dan aan de achterkant? Zo ja, hoe haal ik de autoradio eruit zonder pennetjes? Die heb ik er namelijk niet bij gekregen.
Graag wil ik MP3 cd's kunnen afspelen. Wat zijn de mogelijkheden? Zijn er Cabasse systemen verkrijgbaar met de mogelijkheid MP3's af te spelen? Ik wil graag ook nog de stuurbediening blijven gebruiken.
Kan iemand me misschien vertellen wat ik kan doen zodat ik toch MP3's kan afspelen? Ik heb gezocht op het forum, maar vind geen compleet antwoord, vandaar deze post.
Alvast hartelijk bedankt voor de moeite om me een antwoord te geven.
M.v.g.,
G. Stel.
MP3 mogelijkheden
normaal gezien kan die cabasse mp3-cd's afspelen.. en als het neit zo is kan ie zeker worden vervangen door eentje die het wel kan
een aux-in zit mss in z'n menu maar is eigelijk nog niet fysiek aanwezig, daar moet je zelf een beetje voor prutselen
http://www.planeterenault.com/forum/lag ... t4019.html
mits een beetje frans maar de foto's zeggen ook veel staat het hierboven uitgelegd
hoe die radio eruit krijgen zonder die klemmen, gebruik gewoon een stuk stijve ijzerdraad of een stuk gestripte elektriciteitskabel (stijve koper in blauw rood of zwart of geelgroen)
een aux-in zit mss in z'n menu maar is eigelijk nog niet fysiek aanwezig, daar moet je zelf een beetje voor prutselen
http://www.planeterenault.com/forum/lag ... t4019.html
mits een beetje frans maar de foto's zeggen ook veel staat het hierboven uitgelegd
hoe die radio eruit krijgen zonder die klemmen, gebruik gewoon een stuk stijve ijzerdraad of een stuk gestripte elektriciteitskabel (stijve koper in blauw rood of zwart of geelgroen)
Hallo,
Bedankt voor je antwoord en de link. Ik begrijp niet zoveel van het Frans, maar ik ben meer geinterresseerd in een vervangende MP3 speler. Waar kan ik deze kopen krijgen? Naar de Renault dealer of zijn er andere wegen? Zo ja, welke?
Wederom alvast vriendelijke bedankt !
Groet,
G. Stel
Bedankt voor je antwoord en de link. Ik begrijp niet zoveel van het Frans, maar ik ben meer geinterresseerd in een vervangende MP3 speler. Waar kan ik deze kopen krijgen? Naar de Renault dealer of zijn er andere wegen? Zo ja, welke?
Wederom alvast vriendelijke bedankt !
Groet,
G. Stel
renault dealer is mogelijk uiteraard, gaat je wel wat geld kosten, je kan er wel eens langsgaan om te "informeren" en dan marktplaats gaan afschuimen enzo ofwel geef je een belletje aan een sloopbedrijf zoals Holtrop in Oudehaske