Boxen voor achterin

Post hier al je vragen over de Renault Twingo
Plaats reactie
marty86
Contacteer:

Hallo,

Sinds begin deze maand ben ik de gelukkige eigenaar van een renault twingo Air uit 1998. Tot nu toe ontzettend tevreden over de auto! Wat is zo'n schuifdak heerlijk!!! 8)

Enige was mij een beetje tegenvalt is het geluid. Ik was gewend om geluid van 4 kanten te krijgen, maar heb nu alleen boxen voorin. Daarom ben ik op zoek naar boxen voor achterin. Kan iemand mij hier misschien aan helpen?

Alvast bedankt,

Martijn

[img]http://img55.imageshack.us/img55/8636/dsc01426fr3.th.jpg[/img]
suuzz

wow en het schuifdakje lekt niet? leuk leuk leuk!!
Die van mij lekt wel, daarom kan ik geen speakers achterin, want dan zou het water precies daar op vallen...

Je hebt speciale speakers van Renault voor de achterkant (weet niet wat de kwaliteit is)
Maar veel mensen op dit forum verbouwen hun hoedenplank.
Renier

Dat zijn deze speakerboxjes, heb ze zelf ook in m'n Twingo Helios uit '99.

[img]http://members.home.nl/hrs123/Speaker%20Twingo.JPG[/img]

Kwaliteit is zo goed als de speakers die je erin zet, ik heb er Pioneers ingezet. Je moet zelf nog wel even de bedrading naar achteren trekken, standaard ligt die er niet.
Nadeel van die speakerboxjes is dat er alleen 10 cm speakertjes inpassen. Wil je grotere speakers voor een beter geuid dan zal je inderdaad al gauw bij je hoedenplank uitkomen.

En nee, mijn dak lekt niet :D
suuzz

lucky you!! :lol:
marty86
Contacteer:

Even een Up-date
Heb via marktplaats de speaker gevonden en gekocht.. Bedankt voor de foto! Heb de speakerboxjes ook al geinstalleerd en bedrading getrokken :D nu alleen nog ff goeie boxen! Vanmiddag maar eens gaan doen ;)
Nee mijn dakje lekt gelukkig ook niet :worship:
Renier

Ik heb zowel voor als achterin de Pioneer TS-G1049 ingebouwd.

Klinkt redelijk, al blijft het natuurlijk wel een 10 cm speakertje dus op enige bas hoef je niet op te rekenen... :lol:
Plaats reactie