als je je uitlaat verkoopt weet niet wanneer dat is zou ik die graag over willen nemen en ga je deze bumper zo strak maken of koop je een ander?
anders zou ik die ook wel over willen nemen
mvg stuur me ff een pm als je wil

Kan wel een paar tips geven...Cleaned_Clio_16v schreef:Hebt al eerder gezegt maar toch weetje hem nog mooier te maken met 100% tuning stond ik er al naar te kwijlen en zelf dan weetje hem nog mooier te maken
Ben d'r nog niet helemaal aan uit, de uitlaat breekt nu wel mooi een beetje die dikke reet.Clio1985 schreef:ziet er erg netjes uit peter
als je je uitlaat verkoopt weet niet wanneer dat is zou ik die graag over willen nemen en ga je deze bumper zo strak maken of koop je een ander?
anders zou ik die ook wel over willen nemen
mvg stuur me ff een pm als je wil
Stiekum wisten wij het allemaal alRenaultclioII16v (Peter) schreef:Ja dank je wel!Was toch wel verrast!
hier sluit ik me ook bij aan het is echt een super strakke auto nuRichard schreef:Ten eerste een zeer mooie auto heb je! Zit er echt geweldig uit!![]()
Kheb je topic ff doorgelezen en er zit veel werk in.![]()
Alleen zou ik je achterbumper zo laten als hij nu is, het breekt het geheel een beetje en staat toch wat sportiever naar mijn mening.
Ga zo door en pak nog meer prijzen!
verstandig, anders blijven de konijnen ook nog hangenRenaultclioII16v (Peter) schreef:Net niet helemaal dicht
Gabri van der Veen schreef:verstandig, anders blijven de konijnen ook nog hangenRenaultclioII16v (Peter) schreef:Net niet helemaal dicht