Eerst en vooral, mijn eigen even voorstellen.
Mijn nicknaam is Delinquente

Ik ben een jaar of 21.
Ik werk sinds 4 maand als scheepsagent in Antwerpen.
Ik heb sinds augustus 2007 mijn theorie afgelegd en rijd nu met een "L" op de baan met mijn Clio II Phase I 1.2

Deze is van 04/1999. Ik heb deze gekocht omdat die nogal van prijs meeviel (2600 ). De gast waarvan ik deze kocht had namelijk ook al alles vervangen:
1) nieuwe banden
2) nieuwe uitlaat
3) schokdempers
4) etc etccc
Wat heb ik al vervangen:
Interieur:
*Sparco gordelhoezen in het rood (4xgeborduurd).
Exterieur
*Nieuwe antenne, kleine WRC aluminium Antenne 12 cm ofzoiets
*Nieuwe Phase II achterlichten (jaja origineel), ik heb deze nog niet opgekregen omdat ik wat zit te sukkelen met de bedrading. Kan iemand me iets aanraden qua volgorde van de bedrading in de stekker? Of een nieuwe stekker? Wat moet ik doen

*Nieuwe bumper, ik denk een Clio II RS bumper (origineel). Deze is volledig in primer en valt beetje naar binnen. Ik ben nog bezig met deze te spuiten.
Ik heb deze moeten vervangen omdat ik tegen 40km/h naar achter reed tegen een bareelmechanisme. Gevolg: gedeukte bumper plus kofferdeksel beschadigd. Is ook mss aan vervanging toe of anders stevig uitblutsen. Ik wacht op de lak die mijn broer gaat meenemen uit de garage.
***Mijn doel, een vrij origineel en toch een iets sportief clio'ke maken***
Wat wil ik niet=verlagen
Wat wil ik nog wel=
15 " velgen. Als ik wat geld heb

Clio II RS koplampen
Misschien iemand nog wat tips om de voorbumper te kunnen spuiten zonder dat er problemen onstaan met het origineel materiaal?
Ik post wat foto's als ik wat tijd heb. Zo was hij een maand of 2 geleden:
Ciao ciao