LotuzClioWilliams schreef:En is de onderhoudshistorie ook bekend? Koppeling al vervangen?
Historie is niet volledig bekend, italiaanse import... Koppeling is wel recent vervangen (koppelen en aangrijpen) Heb hem afgetikt op 4500,- Als alles goed is staat ie over twee weken op de stoep Moet alleen ff op zoek naar twee motortjes voor de elecktrische ramen, een werkt niet, de andere matig. Hij is volledig roestvrij, achterschermen, dorpels, kofferbak, voorraam etc. Is echt keihard (Heb vanmiddag meteen een keurend oog van Chris, Arco en Lex gehad )
Ik heb nog twee motortjes liggen (het hele mechanisme zit aan elkaar vast), heb ze vervangen omdat ze een beetje kraakten. Nieuw kosten ze 200 euro per stuk!
WouterW schreef:Volgens mij kan je binnenkort de verlagingsveren (inclusief de rest van de williams) terugkopen.
De verleiding om weer een Williams te kopen, is zeker aanwezig. Maar ik weet niet of het voor mij wel zo verstandig is om aan die verleiding toe te geven.
Hoorde dat de Williams uit Baarn die op MP stond voor 1500 euro een nieuw baasje heeft gekregen in Soest Bleek alleen een kapotte koppelingskabel te zijn, lekkere beunhazen dus van dat autobedrijf waar die stond, die zeiden dat het de koppeling was
Hopelijk meldt de eigenaar zich hier nog en gaat er wat gebeuren met die auto, want was zo krokant als een te lang gebakken kroket
WouterW schreef:Volgens mij kan je binnenkort de verlagingsveren (inclusief de rest van de williams) terugkopen.
De verleiding om weer een Williams te kopen, is zeker aanwezig. Maar ik weet niet of het voor mij wel zo verstandig is om aan die verleiding toe te geven.
ik snap echt niet waarom je van de willie bent afgestapt. Je ouwe willie houd het bij mij al een dikke 30.000 km vol zonder een enkel mankement. uiteraard het standaart onderhoud maar echt niks bijzonders. Ik kan mij niet voorstellen dat die peugeot en zelfs citroen meuk beter is
Geert schreef:ik snap echt niet waarom je van de willie bent afgestapt. Je ouwe willie houd het bij mij al een dikke 30.000 km vol zonder een enkel mankement. uiteraard het standaart onderhoud maar echt niks bijzonders.
Houden zo!
Ik hoor wel vaker dat mensen tevreden zijn met mijn oude wagens en niet helemaal begrijpen waarom ik ze verkocht heb. Ik ben waarschijnlijk te kritisch. Maar zo'n probleem als met het koppelingspedaal dat met nieuwe onderdelen maar niet opgelost lijkt te kunnen worden, kan het voor mij wel aardig verzieken.
Geert schreef:Ik kan mij niet voorstellen dat die peugeot en zelfs citroen meuk beter is
Is het ook niet. Allemaal één pot nat. Alleen de één verbergt de roest beter dan de ander.
Ik moet er hier al voor van links naar rechts scrollen. 1maatje kleiner is fijner. Maar ik doelde meer op het feit dat je een foto niet hoeft te quoten als hij 1 post hoger staat
LotuzClioWilliams schreef:toch mis ik hier wel wat namen. Zijn bijvoorbeeld Patrick, Marcel, Remy en Thierry niet zo enthousiast meer met de Williams bezig?
Patrick wil volgens mij van zn Willy af, Marcel is gaan hokken en woont tegenwoordig in hetzelfde gat als ik (met Williams), Remy zie ik iid weinig en van Thierry al tijden niets gehoord.
LotuzClioWilliams schreef:toch mis ik hier wel wat namen. Zijn bijvoorbeeld Patrick, Marcel, Remy en Thierry niet zo enthousiast meer met de Williams bezig?
Patrick wil volgens mij van zn Willy af, Marcel is gaan hokken en woont tegenwoordig in hetzelfde gat als ik (met Williams), Remy zie ik iid weinig en van Thierry al tijden niets gehoord.
Patrick wil er idd vanaf geloof ik, en Remy is er ook nog niet uit zover ik weet.
Sprak 2 weken geleden Ronald (met de gouden F1 velgen), zei dat de auto verkocht was nadat hij hem plat had gereden
Is iemand hier goed bekend met de 89-FF-RB? Ik heb foto's ervan met RTC stickers erop, dus hij zou hier wel bekend moeten zijn. Ik heb een notitie in het oude Williams register dat het motorblok gereviseerd is en dat hij ooit in het bezit van ene Jean-Paul Emmelot en Veban is geweest. Staat nu bij een ander autobedrijf in Rijswijk te koop.
LotuzClioWilliams schreef:Is iemand hier goed bekend met de 89-FF-RB? Ik heb foto's ervan met RTC stickers erop, dus hij zou hier wel bekend moeten zijn. Ik heb een notitie in het oude Williams register dat het motorblok gereviseerd is en dat hij ooit in het bezit van ene Jean-Paul Emmelot en Veban is geweest. Staat nu bij een ander autobedrijf in Rijswijk te koop.