mocht je die 13 inchers willen verkopen dan houd ik mij warm aanbevolen.
er staat wel het nodige te gebeurenArco schreef:Maar wat zijn de plannen met de `coupe` Joost ???
Opknappen beetje bij beetje en lekker rijden of alleen rijdbaar/APk klaar maken en genieten ??
oke maar ze worden niet verkocht worden ook deze moeten weer nieuw worden.mark 5t schreef:inderdaad leuk karretje![]()
Jerk schreef:He Joost,
tijd niet gezien![]()
Heb je die volvo eindelijk ingerolen?![]()
Miste je de power?![]()
Wat een waslijst met things to do man.![]()
Even snel doorwerken maar dan kan je wel lekker in de vakantie blazen
bewaard zoals wijn netjes plat liggend en in het donker alleen vanmiddag even druk aan het soppen geweest....Ivo van Achthoven schreef:Gehee, die Borbet D wielties..., had je ze nog liggen...?
Echt weer helemaal een "Joost" GTT met die wielen eronder......
Heb je het nu over mirjam?Joost van der Hammen schreef:bewaard zoals wijn netjes plat liggend en in het donker alleen vanmiddag even druk aan het soppen geweest....Ivo van Achthoven schreef:Gehee, die Borbet D wielties..., had je ze nog liggen...?
Echt weer helemaal een "Joost" GTT met die wielen eronder......
Bedtijd ChrisJoost van der Hammen schreef:er staat wel het nodige te gebeurenArco schreef:Maar wat zijn de plannen met de `coupe` Joost ???
Opknappen beetje bij beetje en lekker rijden of alleen rijdbaar/APk klaar maken en genieten ??
start week 29 samen met J. de Haas
- 15"bordet d
- Devil uitlaat
- verlagen voor en achter
- Fase II stoelen en achterbank
Ik bedoelde eigenlijk lid worden van de Renault Tuning Club...Jerk schreef:Bedtijd ChrisJoost van der Hammen schreef:er staat wel het nodige te gebeurenArco schreef:Maar wat zijn de plannen met de `coupe` Joost ???
start week 29 samen met J. de Haas
- 15"bordet d
- Devil uitlaat
- verlagen voor en achter
- Fase II stoelen en achterbank
heb ie die tyfus kop van jezelf wel eens bekekenSven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:leuke gt idd maar wat een lelijke wielen zeg
trouwens jij heb mijn oude 5 gtt die je nu aan het opknappen bentmark 5t schreef:inderdaad leuk karretje![]()
teller was kapot toen ik hem kocht maar rond de 70 dkm zou die gelopen hebben ik heb er zelf nooit mee gereden ja van thuis naar de spuiten waar die 3-4 jaar stof heeft staan happenmark 5t schreef:hallo joost .
ik ben geen 5 aan het opknappen dat is al gebeurt.
heb je nog meer info omtrent mijn gtt dan?
zoals km stand toen je hem wegdeed enz?
was de bedoeling alleen koppakking maar bij naderinzien toch beter om alles open te maken en te gaan vernieuwen....WouterW schreef:had het blok een goeie beurt nodig of is het gewoon uit voorzorg?