Beste clio rijders
Ik heb even een vraag misschien weten jullie antwoord erop.
Ik heb een omgebouwde clio met v6 kit erom heen als ik hem wil verkopen moet dat dan in onderdelen of in ze geheel. weet niet of ik hem kan verkopen zoals die nu is zal zo snel mogelijk een foto erbij doen
Graag jullie mening
Groetjes
chris
Verkopen van je clio
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Ja dat snap ik maar moet ik die gene wel kunnen vinden natuurlijk
maar bedankt
maar bedankt

dat klopt,
das het lastigste denk ik,
als je wagen standaard is, dan kun je hem misschien ook wat hoger inruilen, mocht je dat willen.
Ik heb de mijne, ook vol met Tupperware, toen ingeruild bij het bedrijf waar ik mn Laguna gekocht heb. Net zo makkelijk, ben je er meteen vanaf
das het lastigste denk ik,
als je wagen standaard is, dan kun je hem misschien ook wat hoger inruilen, mocht je dat willen.
Ik heb de mijne, ook vol met Tupperware, toen ingeruild bij het bedrijf waar ik mn Laguna gekocht heb. Net zo makkelijk, ben je er meteen vanaf

-
- Contacteer:
De dealer zegt dat je altijd beter kunt verkopen en niet inruilen dus dacht mss als die standaard is en maar 86000 km heeft is het mss beter om hem weer standaad te maken en iemand blij temaken met bumpers ledlichten spoiler skirts enz....
Ik zou zeggen op marktplaats zetten en laten bieden... dan zie je wel wat mensen ervoor over hebben. Er hoeft maar 1 iemand tussen te zitten waarbij jouw auto in de smaak valt en er een leuke prijs voor wil betalen (of ben ik nu te naief?). En mocht t niks worden op MP, kun je hem altijd nog inruilen 

-
- Contacteer:
Nee denk het niet als je maar niet die GEK
vindt die hem wilt kopen zoals die is kan hij evt. nog dingen eraan doen of veranderen