heb nog een setje 15` Cup-velgen liggen......Steven(stk) schreef:zet er dan op zijn minst een setje renault velgen onder

heb nog een setje 15` Cup-velgen liggen......Steven(stk) schreef:zet er dan op zijn minst een setje renault velgen onder
Steven schreef:Dan is die 1.0 helemaal traag... je kunt trouwens die dubbele carbklep overbruggen met een stukkie ijzerdraad, issie opeens een stuk bruter.
Vooral als je de luchtfilterkap eraf trekt en een happer op de motorkap, wordt ie nog serieus sneller ook
heb je hem vrij gegeven dan?Alex Los schreef:Draait ie al![]()
Zou ik voor de zekerheid toch maar doen nu je toch bezig ben en je slaat jezelf achteraf voor je kop als alles dichtzit en er mocht daar nog een probleem zitten.Arco schreef:Yep.
Eerst morgen maar ff kijken, want ik heb weinig zin om de kop te gaan demonteren....
Robert-Jan schreef:Zou ik voor de zekerheid toch maar doen nu je toch bezig ben en je slaat jezelf achteraf voor je kop als alles dichtzit en er mocht daar nog een probleem zitten.Arco schreef:Yep.
Eerst morgen maar ff kijken, want ik heb weinig zin om de kop te gaan demonteren....
mark 5t schreef:
echter als ik jou was dan had ik wel iets aan de zuigers cq veren en/of bussen vernieuwd nu je hem toch open hebt liggen.
anders moet je straks misschien nog eens een keer dus weer extra kosten, tijd en blok wisselen
ik ga touwens vanavond de mijne open peuteren.
zullen we zien wat daar de schade van is.
Eigenlijk hebben jullie gewoon gelijk, maar had er gewoonweg geen zin.Florus schreef:Dat blok uit die witte GT had zoiezo aardig wat carterdruk(veel carterdamp/olie) dus als je 't nu goed wilt doen zou 'k gelijk de zuigerveren vervangen,anders kun je gegarandeerd over een x aantal km-ers de hele zooi d'r weer uit halen![]()
![]()
Of blokken openmaken en wisselen moet je hobby zijn,dan zou 'k het zo weer terug slingeren![]()
![]()
iek snap nieks vanArco schreef:Ik weet het Reinier.Tis ff gokken en anders heb ik de komende maanden wat te doen.
hoop dat het geen budgetaire ramp word......Arco schreef: Geen tijd en geen budget om het grootschalig aan te pakken. Ik zie wel hoe het gaat lopen.![]()
Haas schreef:hoop dat het geen budgetaire ramp word......Arco schreef: Geen tijd en geen budget om het grootschalig aan te pakken. Ik zie wel hoe het gaat lopen.![]()
goedkoop is dan vaak duurkoop.