Wat misschien nog belangrijker (vervelender) is aan verlagen, is dat het een stuiterbak kan worden... Je gaat er wel een beetje op achteruit qua comfort... Ligt er aan wat je wil natuurlijk... Verder erg mooi gewordenDaNaLa schreef:Ik zal er eens over nadenken... (het lidmaatschap dan)Gabri van der Veen schreef:en ik was nog niet eens klaar![]()
verlagen moest er gewoon bij.
bij deze clio past natuurlijk wel een lidmaatschap
Maare bij mijn vorige versie van deze Clio paste geen lidmaat schap dan?![]()
Verlagen daar twijfel ik over hoor.
Hij is immers zonder stuurbekrachtiging!
De wielen zijn wel gaaf gefotoshopt
Aankomende maand word ik ook lid...Dnns schreef:Tijd voor een RTC kenteken plaathouder..![]()
Ziet er netjes uit ! Nog verdere plannen met de clio ?
DaNaLa schreef:Aankomende maand word ik ook lid...
THANXMarcel (mlg) schreef:
[img]http://members1.chello.nl/~m.haasdijk/rtc/spoiler.jpg[/img]
Hier is een pdf bestand hiervan .
http://members1.chello.nl/~m.haasdijk/rtc/spoiler.pdf
Je kan hem ook met sterk dubbelzijdig tape vast zetten. Dan kan het ook niet gaan roesten.
Gr,
Marcel
Hoelang duurt het eigenlijk eer je lid bent?Gabri van der Veen schreef:en ik was nog niet eens klaar![]()
bij deze clio past natuurlijk wel een lidmaatschap
Alleen voor mensen die echt 'welkom' zijnWouterW schreef:zitten dr in het welkomspakket ook RTC kentekenplaathouders?
Ik heb dr eigenlijk nog een paar nodig![]()
Breng maar mee naar OSS danGabri van der Veen schreef:Alleen voor mensen die echt 'welkom' zijnWouterW schreef:zitten dr in het welkomspakket ook RTC kentekenplaathouders?
Echt wel goed bezig en van 40 rms naar 200 rms is best leuk toch?Duupke (Ronald) schreef:Een tijdje terug had Patries een complete hoedenplank met een 3-weg systeem erin gekocht.
Klonk allemaal vrij aardig, maar kon natuurlijk beter.
Vandaag een versterker erbij aangesloten.
Het zal allemaal wel geen top spul wezen.
Maar de boel klapt goed zat.
Wat ben ik toch weer goed bezig voor het vrouwke.
Doe mij ook eens een PM ik heb nog geen welkoms pakket gehadHessel schreef:WouterW schreef:zitten dr in het welkomspakket ook RTC kentekenplaathouders?
pm!
ZOVEUL MUIK hoeft er nu ook al weer niet mee!~Steven schreef:Naar Marokko rijden?
Trouwens, telkens als ik die clio zie, krijg ik het idee alsof ie verhoogd is, niet normaal zeg