Mischien om het aftewerken nog eens met een fijn schuurpapiertje langs de bumper gaan, staat net wat meer afgewerkt dan nu
Het staat niet alleen goedEgon schreef:staat em goed die nieuwe uitlaat
Uhu klopt HaasHaas schreef:ziet er bekend uit, die pijpjes. Beetje tzelfde als wat er nu onder mijn... uh... jouw ex chamade ligt?
bij AOB ?Priyantha schreef:Zo en alwéér pech
Gisterenochtend de auto bij een tankstation geparkeerd, bleek dat ik de handrem niet goed had aangetrokken
Dus 'reed' mijn auto opeens weg, een andere auto reed toen in mijn linker voordeur.
Maargoed ik heb nu via onderdelenzoeker.nl voor 90 euro een andere deur gevonden![]()
Alleen heb ik de vraag....zou er iemand hier misschien zijn die hem, uiteraard tegen een vergoeding, voor mij in wilt zetten ?![]()
Ik heb begrepen dat ze tot 12 uur open zijn, en zitten in Beesd...onder Utrecht zie ik nu
Ik heb een NavmanFerdy schreef:neem je de TomTom mee ?
succes dan
de mijne stuurde me naar het verkeerde adres...
maar bij navraag bleken daar heeeeel veel mensen last van te hebben
Bij de laatste foto lag een garagekrik achterin en me sub, verder niet eigenlijk, oude wielen had ik in de garage achtergelatenSteven schreef:Hmm apart de mijne ligt net omgekeerd, voor issie net zo laag als bij jou achter en achter net zo hoog als bij jou voor
Hebbie wat zwaars achterin liggen? Die ouwe wielen ofzo?
Ja maar niet alleen daarvan, op Laguna II fase II hadden we ze op een Initiale. Ook op een Tech line wel eens gezienMartijn schreef:Louxour, van de Mégane Tech Line.Mooie wielen!!
Maar die zijn subtiel anders, door vierkante blokjes op de naafkap. En natuurlijk 5-gaats. Dé velgen voor een Laguna II, wat mij betreft.DennisT schreef:Ja maar niet alleen daarvan, op Laguna II fase II hadden we ze op een Initiale. Ook op een Tech line wel eens gezienMartijn schreef:Louxour, van de Mégane Tech Line.Mooie wielen!!
Maar hoe dan ook, ik vind het hele mooie, luxe velgen
Daar ben ik het mee eensMartijn schreef:Maar die zijn subtiel anders, door vierkante blokjes op de naafkap. En natuurlijk 5-gaats. Dé velgen voor een Laguna II, wat mij betreft.DennisT schreef:Ja maar niet alleen daarvan, op Laguna II fase II hadden we ze op een Initiale. Ook op een Tech line wel eens gezienMartijn schreef:Louxour, van de Mégane Tech Line.Mooie wielen!!
Maar hoe dan ook, ik vind het hele mooie, luxe velgen