Rara wat is 't?? Ik vreeees voor de D-riem echter is deze bij 140k vervangen en zit ik nu op de 214k..

Ja, de auto verkeert verder in een goede conditie, weinig/geen roest etc!!!Hessel schreef:tsja achteraf...jammer man! ...en nu opnieuw beginnen!! f7p???
Ga dan voor een F7RHessel schreef:tsja achteraf...jammer man! ...en nu opnieuw beginnen!! f7p???
Ik ben niet zo rijk..Gerald schreef:Ga dan voor een F7RHessel schreef:tsja achteraf...jammer man! ...en nu opnieuw beginnen!! f7p???Om het echt leuk te maken.
Ja maar ik heb deze proberen aan te slepen.. Ik vrees dat deze echt aan gort ligt..Riël Notermans schreef:zo'n 1800 koppie vind je op de sloop ook nog wel voor 5 tientjes ... ?
uitlaat is niet anders > inlaat welMaarten-Jan schreef:Je hebt ook sowieso een ander uitlaatspruitstuk nodig, die van een 19 is te groot.
1 van de 2Martijn Kool schreef:uitlaat is niet anders > inlaat welMaarten-Jan schreef:Je hebt ook sowieso een ander uitlaatspruitstuk nodig, die van een 19 is te groot.
HEb dat één keer gedaan, en nooit weeralexs schreef:Sorry, ben eigenwijs.. Hij staat al bij iemand die 'm om gaat lepelen.. Alleen you guess it, hij komt uit een 19...
Ben al voorzien thx..-PAZ- schreef:Heb je al een 16v blok?? Heb er anders nog wel 1 liggen die weg mag voor klein prijsje. Komt ook uit een 19 maar heeft nog maar 130.000km gedaan en de db riem ligt er nieuw op inclusief alle rollen