Ronnie's Twingo [Verkocht en weg]
blanke lak worden ze wel wat strakker van naar mijn idee..
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
1e offerte binnen.
Ontlakken, stralen, randen strak maken, 2x poedercoaten waarvan 1x in ral kleur en 1x blanke lak. Daarna de achterzijde van de velg ontlakken en naafgat uitschuren. (waarom weet ik niet.)
361,76 voor 4 velgen.
Ontlakken, stralen, randen strak maken, 2x poedercoaten waarvan 1x in ral kleur en 1x blanke lak. Daarna de achterzijde van de velg ontlakken en naafgat uitschuren. (waarom weet ik niet.)

361,76 voor 4 velgen.
anders ligt je velg niet vlak tegen je naaf aan.Ronnie schreef:1e offerte binnen.
Ontlakken, stralen, randen strak maken, 2x poedercoaten waarvan 1x in ral kleur en 1x blanke lak. Daarna de achterzijde van de velg ontlakken en naafgat uitschuren. (waarom weet ik niet.)![]()
361,76 voor 4 velgen.
naafgat uitschuren omdat deze anders niet niet OM je naaf kan

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wie kan me aangeven hoeveel spuitbussen grondlak, aflak en blanke lak je ongeveer nodig hebt voor 4 of 5 velgen? Als ik dat weet kan ik eens naar de kosten kijken om het zelf te doen en evt. overwegen om het te laten doen.
Laatst gewijzigd door Ronnie op vr 20 jun 2008 9:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Is dit met of zonder BTWRonnie schreef:1e offerte binnen.
361,76 voor 4 velgen.
Renault 19 1.8 16V Cabrio
- Daan2D
- Car: M2GTRS + R25 + C3RS
Ik heb me velgen in 2 kleuren gespoten en fatsoenlijke spuitbussen gehaald a 16euro PS, zit voor 240-280euro lak op me 4 velgen.Ronnie schreef:Wie kan me aangeven hoeveel spuitbussen grondlak, aflak en blanke lak je ongeveer nodig hebt voor 4 of 5 velgen? Als ik dat weet kan ik eens naar de kosten kijken om het zelf te doen en evt. overwegen om het te laten doen.
Ik heb wel in 2 kleuren gespoten dus koste 2x primer en 3busjes van 1 kleur extra.
Randen strak schuren is ook goed zelf te doen
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Heb zojuist een mail gehad van Cult Wheels. Denk dat ik het daar laat doen, heb een erg nette prijs te horen gekregen, waarvoor ik het waarschijnelijk zelf niet kan doen
Alleen moet ik er een behoorlijk eind voor rijden, maar moet zoiezo naar Mark om de bandjes eraf te laten halen.

Alleen moet ik er een behoorlijk eind voor rijden, maar moet zoiezo naar Mark om de bandjes eraf te laten halen.
-
- Über-Spammer
weet je wel waar Siddeburen ligt 

anders stop je ze in een doos en stuur je ze op.... ewoud levert wel net werk af in elk geval.
-
Ronnie schreef:Ja, hoezo?
Uurtje vanaf meppel.
Ronnie, lever ze maar af bij Mark of bij mij, ik kom 1 x in de 2 weken in Hoogezand, dan rij ik zo ff door naar Siddeburen. Doe ik gratiesh!
Kijk maar naar mijn wielen, die komen ook bij Ewout (Cultwheels) vandaan!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Afgelopen zaterdag heeft Niels van Dijk onderhoud aan mijn wagen gepleegd
Nu doet ie binnenkort mijn waterpomp nog vervangen aangezien die lekt en meteen wordt de distributieriem e.d. maar vervangen. Dan kan die dr weer lekker tegenaan als het goed is

Nu doet ie binnenkort mijn waterpomp nog vervangen aangezien die lekt en meteen wordt de distributieriem e.d. maar vervangen. Dan kan die dr weer lekker tegenaan als het goed is

-
- Car: Clio III RS Lux 2008
Komt helemaal goed Ronnie
Heb je toevallig al iets kunnen merken van het sturen??

Heb je toevallig al iets kunnen merken van het sturen??
-
Effe snel niet denk ik
helaas 

niets kleins...
heb die set 14"nog van onderm ijn clio? die rijdt nu toch ff niet.
185/65/14 past dat?
wielen van de megane zijn te groot. Heb ok nog wat 17inchers liggen, maar dat wordt niet wat.
Nog wel 195/45/15 liggen op een set 1916v cupvelgne, maarik gok dat alles te groot is?
had die mattigs maar genomen van zaterdag
heb die set 14"nog van onderm ijn clio? die rijdt nu toch ff niet.
185/65/14 past dat?
wielen van de megane zijn te groot. Heb ok nog wat 17inchers liggen, maar dat wordt niet wat.
Nog wel 195/45/15 liggen op een set 1916v cupvelgne, maarik gok dat alles te groot is?
had die mattigs maar genomen van zaterdag

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
standaard zit er 135/70/13 onder ofzo? Ik ga donderdag of vrijdag mijn wielen halen, maar de mattigs moeten woensdag terug, dus moet ff 1 dag overbruggen. Anders zet ik hem gewoon een dag op blokken en pak ik de Twingo van mijn ma wel mee.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Wanneer moet je ze hebben ronnie?
Heb de standaard velgen van de 5 diesel nog liggen, dat is volgens mij 13"
gr. Gerald
Heb de standaard velgen van de 5 diesel nog liggen, dat is volgens mij 13"
gr. Gerald
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb nog 14 inch liggen van een Clio. Met winterrubber.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
En ik heb nog 14 inch liggen van een clio met zomerrubber 

Mattigjes met 175/15/13 erom... Volgens mij iedentiek aan die van Martijn.
Helaas staat mijn auto niet thuis, dus dat wordt moeilijk. Donderdagavond ben ik van plan eraan te werken, dus dan zou het eventueel kunnen.
Helaas staat mijn auto niet thuis, dus dat wordt moeilijk. Donderdagavond ben ik van plan eraan te werken, dus dan zou het eventueel kunnen.

van plan....heard that beforeMerijn schreef:Mattigjes met 175/15/13 erom... Volgens mij iedentiek aan die van Martijn.