Hou je de originele achterbumper? Lijkt hoger dan rest
Nee deze gaat ook nog weg. Maar het probleem is, mijn bumper die ik wilde hebben paste voor geen meter. Nu maakt hij er een custom made voor mij. Komt dus allemaal goed!
Had ik ook gezien maar dat moest hij nog maken. Dat deed hij als hij weer terug naar binnen gaat! Net al schade gereden... Maja gelukkig is het nog maar ruwbouw:) Het is ook niet erg ofzo. Dus komt goed!
Heb overleg gehad met Kevin. Hij zei dat ik dit beter kon doen! Ivm als ik is schade zou rijden... of als er iets aangepast word in de toekomst met kleur verschil enzo die kleur was/is moeilijk bij te werken! Maar deze kleur zal zeker niet misstaan!
RenaultclioII16v (Peter) schreef:Het moet juist nu gaan werken met die warmte, dan heb je er straks geen last meer van...
Been there
Ja klopt! Dat heeft Kevin mij ook allemaal uit gelegt!:) Ma wat een klote commentaar van sommige mensen... Maja over 2 maanden dan is dat ook weer over!
Goede keus heb ze zelf ook in koelvloeistof temperatuur meter en toerenteller.
Goed afleesbaar en het ziet er nog altijd leuk uit dat je ze alleen ziet bij contact.
Inbouwen is redelijk te doen (bij mij destijds) alleen ff de juiste sensors/signalen opzoeken. Succes!
Vandaag een stuk rond weeste rijden... kom ik er net achter ofja het werd me verteld bij een stoplicht dat mijn linker achterlicht het niet doet. Ik die mensen netjes bedankt.
Weer verder gereden kom ik er achter dat mijn tellerbak verlichting en mijn kachel verlichting het ook niet doen. Wat toch erg vervelend is..
De klokjes en de tijdklok zelf doen het wel allemaal goed.
Zekeringen gecontroleerd dat is allemaal goed. Ook een ander achterlicht geprobeerd maar dan brand mijn licht ook niet. Het remlicht enzo doet het wel allemaal.
Waarschijnlijk doet je stadslicht het ook niet (dat valt waarschijnlijk niet op omdat dat lampje wel door dimlicht overheerst wordt) en ligt de zekering van stadlicht links er uit en daar zit ook je dashboardverlichting en achterlicht links op