Dennis' Williams --- :( :( :( ---

Vertel hier alles over je project.
Gesloten
ronald clio

Bij de mijne zat ie er al in. :p
GeniustheGzA

mijn SC-stuur heb ik vervangen voor een ander stuur. Ik heb een gele.

Ligt nu ergens boven op een (onderdelen)kamer; nee, ik verkoop hem niet :D
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

DennisT schreef:Ik snap echt helemaal niks van ebay :P Weet iemand anders nog wat?
Wat valt er niet te snappen aan eBay? :) Gewoon zoeken, vinden, bieden, winnen, betalen en thuisgestuurd krijgen...
DennisT
Moderator

Ik heb net de spoorverbreders opgemeten die ik er bij Remon onder had gezet. Deze zijn 11mm. Ik ga nieuwe bestellen omdat ik nergens goede wielbouten kan vinden en ik toch graag een centreerring erop wil. Nu twijfel ik tussen 10mm en 13mm. Iemand ervaring hoe dat gaat met aanlopen? Het liefs wil ik 13mm natuurlijk, maar aangezien we van de zomer met 3 man erin + wat bagage naar Italië gaan moet het natuiurlijk niet gaan schuren.

Wie o wie?
Remon

Ik heb nou al medelijden voor degene die achterin moet zitten :lol:
DennisT
Moderator

Remon-CL10 schreef:Ik heb nou al medelijden voor degene die achterin moet zitten :lol:
Das me vriendin :lol:
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Dan zet je ze na de zomervakantie er toch gewoon op?
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
DennisT
Moderator

Ja maar als er daarna nog een keer 2 mensen meerijden heb ik er alsnog geen zin in :) Dus ik weet niet of iemand heeft met spacers bij orginele velgen en met verlaging?
Remon

DennisT schreef:Ja maar als er daarna nog een keer 2 mensen meerijden heb ik er alsnog geen zin in :) Dus ik weet niet of iemand heeft met spacers bij orginele velgen en met verlaging?
Achterbank eruit :D Nooit meer problemen ;)
DennisT
Moderator

Het gaan de 10mm set worden :) Het verschil zal je niet echt zien, maar ben bang dat bij 13mm het net gaat aanlopen bij flink inveren.

Hopelijk voor zondag in huis en gemonteerd :)
Tim
Car: E36 M3

Remon-CL10 schreef:
DennisT schreef:Ja maar als er daarna nog een keer 2 mensen meerijden heb ik er alsnog geen zin in :) Dus ik weet niet of iemand heeft met spacers bij orginele velgen en met verlaging?
Achterbank eruit :D Nooit meer problemen ;)
Vervolgens kooi erin, voor passagiers een hangmat en klaar ;)
DennisT
Moderator

Spoorverbreders zijn gister al binnen gekomen, hopelijk vanavond monteren (Y)
DennisT
Moderator

Nou, verbreders zitten eronder... Helaas niet degene die ik van de week ontvangen had....

De verbreder schoof niet ver genoeg over de naaf heen, ok, naafkapje er dan maar af. Nog steeds niet ver genoeg, kon nog een mm hebben. Probeer maar eens voorzichtig met een hamer om te kijken af ie dan wel verder wil... Hee hij zit goed, maar... Hee dat klopt niet!

Resultaat, die kerels hebben de spacer te ver afgedraait, waardoor de centreerrand met nog geen halve mm alluminium vast zat |:

Goed, Remon zijn verbreders er dan maar onder, had me er zo op verheugd :wink: Rondje gereden, niks aanlopen en geen trillingen, dus voorlopig zit het wel goed. Morgen alleen nog ff snelweg proberen.

Ik zal ff dat bedrijf ff mailen van die spacers dat dit geen kwaliteit is natuurlijk. Neem aan dat ik het geld wel terug krijg.

:~

[img]http://img387.imageshack.us/img387/8082/dsc00579zo6.jpg[/img]
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

10 mm met centreerrand leek me al krap, maar dat het deze kwaliteit is...
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
DennisT
Moderator

Ik denk ook dat het met de dikte te maken heeft ja, op 16mm zal het geen enkel probleem zijn. Maar toch raar dat je dit kan maken, lijkt me toch dat je het test/er een berekening tegenaan gooit?
Frits Clio 16v

Met een hamer erop tikken is natuurlijk ook niet de manier, het past of het past niet.
Ik heb aan de voorkant 10mm spoorverbreders met certreerrand en heb daarvoor de naaf op de draaibank een stukje korter gemaakt.
DennisT
Moderator

Frits Clio 16v schreef:Met een hamer erop tikken is natuurlijk ook niet de manier, het past of het past niet.
Ik heb aan de voorkant 10mm spoorverbreders met certreerrand en heb daarvoor de naaf op de draaibank een stukje korter gemaakt.
Het was echt heel lichtjes tikken, als ik gewoon de wielbouten had aangedraaid was de rand ook zeker afgebroken :)

Snelweg verliep prima vandaag iig (Y) Nog contact gehad met de leverancier en ik kan nieuwe krijgen of mijn geld terug :)
DennisT
Moderator

pierre

[quote="DennisT"]Nou, verbreders zitten eronder... Helaas niet degene die ik van de week ontvangen had....

Ik zal ff dat bedrijf ff mailen van die spacers dat dit geen kwaliteit is natuurlijk. Neem aan dat ik het geld wel terug krijg.

:~

pierre zegt: heb ik ook gehad, geld terug, treed alleen op tot 10 mm, naafdiepte past er dan niet in.
DennisT
Moderator

Ja dat denk ik ook ja. Maar ik krijg het geld nu dus iig terug. Breder dan 10mm kan ik ook echt niet gaan denk ik, zie foto hierboven...
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

vette foto (Y)
DennisT
Moderator

Zo, vandaag eindelijk de bestuurdersdeur eens roestvrij gemaakt. Zoals zoveel had deze deur ook last van roest onder bij de lekgaatjes. Wonderlijk genoeg had de passagiersdeur nergens last van.

Roest wegsteken (alleen oppervlakkig gelukkig) en kaalgemaakt met de dremel:

[img]http://img187.imageshack.us/img187/1778/dsc00610kk8.jpg[/img]

In de grondverf:

[img]http://img187.imageshack.us/img187/7927/dsc00611eb4.jpg[/img]

449 erop:

[img]http://img229.imageshack.us/img229/4918/dsc00613kw5.jpg[/img]

En het resultaat:

[img]http://img187.imageshack.us/img187/5185/dsc00614eq6.jpg[/img]

[img]http://img229.imageshack.us/img229/927/dsc00615tj5.jpg[/img]
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

kijk dat ziet er beter uit!

die foto van je Willie in actie is die genomen op die 80 weg langs t stadion in Utreg?
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
DennisT
Moderator

Nope op de A12 bij Utrecht :)
Dnns

Ziet er netjes uit dennis ! :)
Vinnie_86
Contacteer:

netjes (Y)
DennisT
Moderator

Net weer even de brug op om even alles te controleren voordat we naar Italië gaan met dat hok :) LV ashoesje vervangen, glijbussen achter weer gangbaar gemaakt en er achter gekomen dat LA het wiellager niet al te fris meer is :( Morgen gelijk nieuwe bestellen en 's avonds erin persen :)
Remon

Ziet er weer gelikt uit :beer:
ronald clio

Puik werk!!
En gewoon met een ''dremeltje gedaan'' ? Netjes hoor!! :worship:
DennisT
Moderator

Gisteravond wiellagertje vervangen, vandaag de lampjes van de drie metertjes, kvs temperatuur en klokje vervangen :) Subje enzo eruit gehaald om nog iets aan ruimte te creeëren en dan vandaag nog even geheel schoonmaken.

Morgenavond is het plan te gaan rijden, heel misschien vanavond nog maar ik denk niet dat dat gaat lukken :(
LotuzClioWilliams

lekker aan het knutselen geweest. :)

Niet vergeten mooie foto's van de Williams in Italië te maken! 8)
DennisT
Moderator

Ga zeker mijn best doen ja :wink:

Hoorde alleen net van mensen die er al zijn, dat ik waarschijnlijk niet de berg op kom naar het huis toe :( Laatste stuk is off-road, vol met kuilen e.d. Mja, we zien het wel, als het niet gaat, gaat het niet. Waarschijnlijk kan de auto dan een week bij de marachaussee staan :)
Bart V

Als je een beetje in de buurt komt van de stelvio pas, zou ik je zeker aanraden om die ff mee te pakken. Lijkt me leuk rijden met een williams! Pas loopt van Prato naar Bormio, en ligt in noord-italie, vlak bij de grens van zowel oostenrijk als Zwitserland. Ga em zelf ook rijden over 2 weken.
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

een hele fijne vakantie en idd niet vergeten :foto: :foto: te maken :)
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
DennisT
Moderator

Bart V schreef:Als je een beetje in de buurt komt van de stelvio pas, zou ik je zeker aanraden om die ff mee te pakken. Lijkt me leuk rijden met een williams! Pas loopt van Prato naar Bormio, en ligt in noord-italie, vlak bij de grens van zowel oostenrijk als Zwitserland. Ga em zelf ook rijden over 2 weken.
Op de heenreis gaat dat hem iig niet worden, dan rijden we via de gotthard pas. Misschien wel leuk om terug die route te nemen, maar er zijn zoveel mooie wegen daar (L)

We zitten in een klein plaatsje boven Genua trouwens
Gesloten