Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Dat was vorig jaar toen er `plotsklaps` veel 5 GTT-jes waren.
Filmpje nooit gezien eigenlijk.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-Ray- schreef:nee er staan allemaal gevalletje-lagerschalen-figuren in de weg
Ja, vraag me toch af waar het aan ligt, olie?
Yup. Ik gebruik frituurolie van de Chinees hier om de hoek.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Jochem de Haas schreef:Net ff het boven binnenste randje van de carterpan mee gepoedercoat .....
er is nooit bij stilgestaan dat dat op zou kunnen lossen in de olie ...
Wat helaas wel gebeurt is..............en dat laat verschikkelijk veel smurrie achter.
Daar word je olie niet beter van
Dat is hetzelfde met wielen, kan ook erg fout aflopen.
Monteren stukje rijden en flink remmen en dan poedercoat weghalen op pasvlak, anders brand die los en gaan je bouten/moeren loszitten.
Poedercoat kan veel hebben, maar 80 of 100 graden olie gaat inderdaad niet goed.
Zure les
Ja maar der zijn er meer die met verhoogde druk rijden die wel heel blijven, of hij heeft inderdaad twee keer domme pech gehad
En ze zouden er tegen moeten kunnen, gezien de anderen die ook met verhoogde druk rijden en hem toch ook wel echt gebruiken.
Yup. En soms let je een tijdje niet op en vergeet je weleens wat bij te vullen....
Maar met net te weinig olie en een blok waarvan je niet weet hoe het de 170.000 km ervoor is (mis)(ge)bruikt, zal het maybe ook wel aan mij liggen. Tevens had het blok had al aardige hoge carterdruk toen ik 'm kocht.... Pleit mij overigens totaal niet vrij.
Pas bij het openmaken van het "witte" blok en het "groene" blok zal pas blijken wat of wie de schuldige is van "de knikker in het blok".
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
En ach... dit maakt het leven met een GTT spannend.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"