sja.... als je alleen maar trage hokken rijd, is het al een prestatieop zich om te hard te rijdenMerijn schreef:Ik ben alweer 4 jaar bekeuringvrij, als het op snelheid aankomt. Precies de tijd dat ik geen Renault meer rijd.
fijnFerdy schreef:mn vriendin had er twee binnen in een week...ook netjes
wou net zeggen, kijken of je het met de GT ook 4 jaar uit houdtMerijn schreef:Ik ben alweer 4 jaar bekeuringvrij, als het op snelheid aankomt. Precies de tijd dat ik geen Renault meer rijd.
waar was dat?~thijs~ schreef:sow sta ik effe met me poffertjesporum op de foto vandaag zeg. recht van voren opgesteld in een aanhanger langs de weg. Dacht nog: 'rare plek voor een **pats** schijtaanhangerrecht van voren, schrok me de t@ring.
na ja we zien het wel, ruim over de 100 waar je 70 mag
Haas doe ze gewoon een aanboddat ze niet kunnen weigerenHaas schreef:omtrent verzekering enz, dat weet ik. Ik ben gewoon te laat, heb me een maand vergist, maar ja.. ik kanook niet meer toveren, hoooguit mensen dwingen m af te melden. Das tot op heden nog niet gelukt.
heb ik ook wel eens gedaan met een donker-oranje lampie. kreeg alleen het procesverbaal opgestuurd, niks fotoMerijn schreef:Je kunt de foto opvragen of meer informatie opvragen daarover. Dan kun je in ieder geval zien of het een controle is geweest met een camera of niet.
Ik vrees dat je sowieso moet betalen.