Laatst gewijzigd door Arco op ma 23 jun 2008 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
oh, van de zwarte 5 (de heeft alfgelopen jaren al regelmatig op mp gestaan) werd ik altijd wel warm.. ik had hem ook wel willen kopen, maar dan zonder dat witte hok...
dat is toch eigenlijk alleen een rollende koets? (stiekum vind ik ph1 parelmoer wel heel mooi(orgineel))
ff een goed deurtje fiksen en ff goed een koppakking er tussen knallen
hij heeft hem nu vast voor een leukere prijs geloost omdat hij in scheiding ligt
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Hee leuk Joost dat je weer een GTT hebt ..................
Mooiste wat er is ...........een auto kopen , en er meteen aan moeten sleutelen
Maar het gaat vast wel goed komen ...........................
Geweldige auto. Beetje zonde van het scherm en portier, maar dat zal wel goed komen.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Een standaard coupe had gewoon 120pk, tijdens de 5 cup (met coupe's ja) reden ze op 0,9 bar wat ~ 140pk zou moeten zijn. Maar die cupwijzigingen moest je zelf doorvoeren, daarvoor was het cupboek ook.
Een standaard coupe had gewoon 120pk, tijdens de 5 cup (met coupe's ja) reden ze op 0,9 bar wat ~ 140pk zou moeten zijn. Maar die cupwijzigingen moest je zelf doorvoeren, daarvoor was het cupboek ook.
Is dat het enige standaard verschil dan tussen een gewone GT en een Coupe GT?
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Opknappen beetje bij beetje en lekker rijden of alleen rijdbaar/APk klaar maken en genieten ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"