Langzaam klokje en dagwaarde vragen

Post hier al je vragen over de Renault 19
Plaats reactie
DD_NL

Hallo beste mensen, ik heb even twee vraagjes:

1) Veel informatie op het internet is gratis, maar soms moet je ervoor betalen. Waarom is het dat je alleen sites kan vinden die de dagwaarde van je auto bepalen, als je daarvoor betaald, of dat je erin gelokt wordt door offertes aan te vragen en al dat soort onzin?
Ik heb een R19 1.8 RN uit '94 die ik 2 jaar geleden heb gekocht voor duizend euro, ik wil alleen maar weten wat ik er voor zou kunnen krijgen (800, 600, 500?)

2) Sinds al een aantal maanden is het klokje steeds langzamer gaan lopen. Eerst liep het een kwartiertje achter, nu een aantal uren. Het is ook afhankelijk van hoelang de auto stilstaat. De accu is nog goed (groen lampje), ik zie geen kapotte zekeringetjes, dus wat kan het zijn.

Alvast bedankt!
Tom
Moderator
Car: MB

ga gewoon op zoek naar je "eigen" auto op verkoop sites. Ga kijken wat een bedrijf/handelaar er voor vraagt en wat een particulier er voor wilt hebben. Zo kun je een aardige indicatie krijgen. Ik kan geen prijs geven voor je auto op de manier waarop je dat aan ons vraagt. Sterker nog, dat kan niemand zonder meer info/fotos.

Dat klokje zal wel gewoon zijn beste tijd gehad hebben (staat wel 12volt op neem ik aan). Haal op de sloop anders effe een andere en kijk of het helpt :D
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Plaats reactie