Twingo Kopen?

Post hier al je vragen over de Renault Twingo
Plaats reactie
Monatj
Contacteer:

Hallo Twingotuners,

Mijn naam is Ramona, en heb een Twingo op het oog... :)

Morgen ga ik een kijkje nemen en een proefrit maken..

Zijn er nog dingen waar ik eventueel op moet letten? (kwaaltjes)

Alvast bedankt.

Groetjes Ramona
PARANOID

Tja mijn dak lekte :p

maar dat ligt er natuurlijk aan uit welk jaar die Twingo komt waar jij naar gaat kijken ;)
Renier

Volgens mij heeft een Twingo niet heel veel problemen, ook omdat er niet zo heel veel op zit wat kapot zou gaan.De allereerste modellen hadden volgens mij problemen met het subframe.

Ik zou wel altijd kiezen voor eentje met airco, daarvan staan er genoeg te koop en de prijs zal er niet veel hoger van zijn. Mooiste is natuurlijk eentje met airco en schuifdak 8)

En als het even kan eentje vanaf 2001, dat was de laatste update, met o.a. 14 ipv 13 inch wielen, heldere koplampen en een leren pookhoes. Hij zit ook wat steviger en veiliger in elkaar dan de eerdere modellen.
Jordi

idd, niet heel erg veel kwaaltjes, ga in de deur opening staan en beetje op en neer bewegen, kijken of de vering het goed doen en geen dreun geeft.
Verder de standaard dingen, schade kreukels in de achterbak en onder de motorkap. Succes, twingo's zijn fijne wagens :wink:
pierre

kijk of de auto goed rechtuit gaat tijdens proefrit ( anders is het een ex schadegeval )

twingos met stuurbekrachtiging sturen minder fijn dan zonder.

controleer oudere exemplaren ( voor 1999 ) op bodemroest.
Plaats reactie