ook zat er een a4tje in en met de hand geschreven dat er een nieuw blok in zit MET scherpe nokkenassen afgedraaid vliegwiel Sportkoppeling en gechipt... nu een tijdje rond te hebben gereden begon ik er steets minder in te geloven dat deze clio meer vermogen moest hebben dan standaard
en dus kom je daar maar op 1 manier erachter en dat is alles los trekken en dat heb ik dus ook letterlijk gedaan

als eerste hier het blok wat erin lag... en iemand enig idee waar die hand tekening voor staat???
[img]http://i210.photobucket.com/albums/bb70 ... clio/1.jpg[/img]
en dus de deksel er maar afgetrokken om te kijken of er inderdaad andere nokken er in liggen maar dit is dus het eerste vabeltje want zijn originele
[img]http://i210.photobucket.com/albums/bb70 ... clio/2.jpg[/img]
en dus kijken of de vliegwiel ook afgedraaid is en een sportkoppeling in zit
[img]http://i210.photobucket.com/albums/bb70 ... clio/3.jpg[/img]
nu ik alles goed kom zien is dit ok verzonnen want het is allemaal origineel
[img]http://i210.photobucket.com/albums/bb70 ... clio/7.jpg[/img]
maargoed nu we toch bezig zijn heb ik meteen de motorruimte gespoten
[img]http://i210.photobucket.com/albums/bb70 ... clio/4.jpg[/img]
en aangezien ik nu alles los heb liggen en er niks aan gedaan is heb ik het blok opzij gelecht en er een ander blokje in gelecht voor tijdelijk
[img]http://i210.photobucket.com/albums/bb70 ... clio/5.jpg[/img]
[img]http://i210.photobucket.com/albums/bb70 ... clio/6.jpg[/img]
dus kortom die jong heeft de boel mooi belazerd met ze getuned clio blok
en dan zal ik het nu maar goed gaan aanpakken met onderandere:
cilinderwanden honen
overmaat gesmede zuigers (18,7)
scherpe nokkenassen
afgedraaid fliegwiel
Garret T3 Turbo kit
en dan chip op maat om alles optimaal af te stellen
en de bedoeling is dit volgend jaar klaar te hebben!!!
en iemand enig idee waar die handtekening voor staat op de eerste foto?