Ik heb een vraag over wat je op een Clio 1.4 16v uit 2001 het beste en op het eerste gezicht het beste kunt veranderen aan de motor om hem wat sneller te maken en wat raden jullie me dan aan?
Misschien iemand die eenzelfde motor heeft liggen in de clio van de auto die ik ga kopen..
Ik hoop graag op wat info..groeten
Info gevraagd over tunen 1.4 16v..
-
- Contacteer:
-
- Car: Captur EDC130 Intens
Leg er een 2.0 RS blok in, alle andere opties zijn niet de moeite om te noemen.
Je zal weining winst halen uit zo'n blokje tenzij je er een turbo/compressor op gooit.
Dus met minimale inspanning haal je er niks extra's uit, je praat dan over luchtfilter of chippie, dus zonde van de poen.
Ingrijpende aanpassingen zullen pas lonen, maar dan kan je beter de hele motor vervangen..
, of de auto.
Geef je geld dan beter uit aan optische dingen, een snel uiterlijk is ook leuk.
Trouwens die 1.4 is snel genoeg.
Je zal weining winst halen uit zo'n blokje tenzij je er een turbo/compressor op gooit.
Dus met minimale inspanning haal je er niks extra's uit, je praat dan over luchtfilter of chippie, dus zonde van de poen.
Ingrijpende aanpassingen zullen pas lonen, maar dan kan je beter de hele motor vervangen..

-
- Contacteer:
naja doel..was meer een vraag wat de makkelijkste manieren zijn om deze motor wat te tunen en wat meer pk`s te verkrijgen..ik ben zelf nog niet echt in het tunen thuis vandaar mijn wat simpele vragen 

-
- Contacteer:
ok dankjewel....ik was benieuwd wat ik met deze auto kon doen aangezien ik vandaag heb gebeld dat ik hem neem alleen duurt misschien nog 2 weekjes voordat ik hem ga rijden....snel rijden doet ie zeker, tijdens het proefritje deed hij zeker zijn 98 pktjes goedArno17 schreef:Leg er een 2.0 RS blok in, alle andere opties zijn niet de moeite om te noemen.
Ingrijpende aanpassingen zullen pas lonen, maar dan kan je beter de hele motor vervangen.., of de auto.

-
- Car: Captur EDC130 Intens
daarom, snel genoeg.
Ander uitlaatje erop en dito filtertje geeft een leuk geluid en mooi gezicht, velgjes eronder en kijk eens aan.
Op het www kan je leuke en mooie 1.4 tjes vinden.
Wil je een snelle Clio pak dan een RS of Williams, succes verzekerd!
Niks ten nadele van de 1.4 ofzo, maar het verschil is ZO groot kwa rijbelevenis.
En, we willen
zien als je de auto hebt!
Ander uitlaatje erop en dito filtertje geeft een leuk geluid en mooi gezicht, velgjes eronder en kijk eens aan.
Op het www kan je leuke en mooie 1.4 tjes vinden.
Wil je een snelle Clio pak dan een RS of Williams, succes verzekerd!
Niks ten nadele van de 1.4 ofzo, maar het verschil is ZO groot kwa rijbelevenis.
En, we willen

-
- Contacteer:
ja het geld ligt me nu niet echt goed dus word echt de 1.4....heb net trouwens gebeld dat alles zeker is.. 
dit is de advertentie van marktplaats...kan de foto niet erop zetten want heb op het werk geen rechten enz..
http://auto.marktplaats.nl/renault/1700 ... fs=1#photo

dit is de advertentie van marktplaats...kan de foto niet erop zetten want heb op het werk geen rechten enz..

http://auto.marktplaats.nl/renault/1700 ... fs=1#photo
-
- Contacteer:
schijnt bij een dealer vandaan te komen na deze ingeruild te hebben 
ja vond hem ook erg netjes..vanmiddag even aanbetaling doen en dan kan ie weer van internet af

ja vond hem ook erg netjes..vanmiddag even aanbetaling doen en dan kan ie weer van internet af