[D] Kreuztage 2008 (18 t/m 20 Juli)
-
- Über-Spammer
haal je voor 14 euro nog 1tje, maak je van 2 tentjes 1 

-
Willem-Jan schreef:ghehe is inderdaad een beetje krap, 210x210, maja wat wil je ook voor 14 euromarcel16v schreef:In foetushouding zekerWillem-Jan schreef: , dus ik lig onder een dakje tijdens de Kreuztage![]()
http://img183.imageshack.us/img183/5870 ... ageuf6.jpgIk ga er wel diagonaal in liggen of met mn voeten eruit
Gaat prima passen hoor Willem-Jan! Ik heb volgens mij hetzelfde formaat!
[img]http://i213.photobucket.com/albums/cc32 ... uztage.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Lijkt me dan verstandig als wij gewoon donderdagnacht weg rijden.marcel16v schreef:Ik zou niet op donderdag al aanreizen. Je staat dan letterlijk tussen de vrachtwagens geparkeerd en er zijn verder nog geen voorzieningen.
Voor onszelf doe ik van de week weer een mailtje naar de organisatie voor ons vaste plekje.
@ Riël: neem jij nog contact op met de organisatie?
Hup opkomstlijst maken 
RTC goes Hermsdorf Kreuztage 2008 (18 t/m 20 Juli)
Ronnie en Joyce - Twingo
Gabri - 21 16v
Paul - 19 of toch de gtt
Arno - Clio RS of GTT
Mark - Meegaan koepee
Remi - Clio
Peter - Clio
MartijnG- 5gtt
Riel en Rianne - Safrane
Willem-Jan - 5GTT
Willeon - 5GTT
Sjors - Clio
Ruudjuh - Clio 16v
Rik en Kim- Clio RS
Tjek de foto's van vorig jaar!!!
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=25022
Kom op mensen, dit is zeker een meeting om eens mee gemaakt te hebben, noteer hem in je agenda!
nog een keer dan maar!

Ronnie en Joyce - Twingo
Gabri - 21 16v
Paul - 19 of toch de gtt
Arno - Clio RS of GTT
Mark - Meegaan koepee
Remi - Clio
Peter - Clio
MartijnG- 5gtt
Riel en Rianne - Safrane
Willem-Jan - 5GTT
Willeon - 5GTT
Sjors - Clio
Ruudjuh - Clio 16v
Rik en Kim- Clio RS
Kom op mensen, dit is zeker een meeting om eens mee gemaakt te hebben, noteer hem in je agenda!

-
Lijkt mij ook het beste. Ik weet niet hoe het bij andere mensen zit maar hoogswaarschijnlijk moet ik donderdags ook werken en aangezien ik als kok in de horeca werk kan dat best uitlopen, dus daarom ook het punt hoelaat en waar we afspreken i.v.m. de tijd enzo. Dit omdat ik ook vanuit brabant komt en zit met de rust tussendoor (eventueel een uurtje plat of iemand wil met mij meerijdenRonnie schreef:Lijkt me dan verstandig als wij gewoon donderdagnacht weg rijden.marcel16v schreef:Ik zou niet op donderdag al aanreizen. Je staat dan letterlijk tussen de vrachtwagens geparkeerd en er zijn verder nog geen voorzieningen.
Voor onszelf doe ik van de week weer een mailtje naar de organisatie voor ons vaste plekje.
@ Riël: neem jij nog contact op met de organisatie?
-
Ik ga ook mee!
Hup opkomstlijst maken
Ronnie en Joyce - Twingo
Gabri - 21 16v
Paul - 19 of toch de gtt
Arno - Clio RS of GTT
Mark - Meegaan koepee
Remi - Clio
Peter - Clio
MartijnG- 5gtt
Riel en Rianne - Safrane
Willem-Jan - 5GTT
Willeon - 5GTT
Sjors - Clio
Ruudjuh - Clio 16v
Rik en Kim- Clio RS
Marco - Clio

Hup opkomstlijst maken
Ronnie en Joyce - Twingo
Gabri - 21 16v
Paul - 19 of toch de gtt
Arno - Clio RS of GTT
Mark - Meegaan koepee
Remi - Clio
Peter - Clio
MartijnG- 5gtt
Riel en Rianne - Safrane
Willem-Jan - 5GTT
Willeon - 5GTT
Sjors - Clio
Ruudjuh - Clio 16v
Rik en Kim- Clio RS
Marco - Clio
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour

-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Misschien kunnen we samen op rijden naar het centrale punt?sjorsmeijers schreef:Lijkt mij ook het beste. Ik weet niet hoe het bij andere mensen zit maar hoogswaarschijnlijk moet ik donderdags ook werken en aangezien ik als kok in de horeca werk kan dat best uitlopen, dus daarom ook het punt hoelaat en waar we afspreken i.v.m. de tijd enzo. Dit omdat ik ook vanuit brabant komt en zit met de rust tussendoor (eventueel een uurtje plat of iemand wil met mij meerijdenRonnie schreef:Lijkt me dan verstandig als wij gewoon donderdagnacht weg rijden.marcel16v schreef:Ik zou niet op donderdag al aanreizen. Je staat dan letterlijk tussen de vrachtwagens geparkeerd en er zijn verder nog geen voorzieningen.
@ Riël: neem jij nog contact op met de organisatie?).
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Mijn huisRenaultclioII16v (Peter) schreef:Misschien kunnen we samen op rijden naar het centrale punt?sjorsmeijers schreef:Lijkt mij ook het beste. Ik weet niet hoe het bij andere mensen zit maar hoogswaarschijnlijk moet ik donderdags ook werken en aangezien ik als kok in de horeca werk kan dat best uitlopen, dus daarom ook het punt hoelaat en waar we afspreken i.v.m. de tijd enzo. Dit omdat ik ook vanuit brabant komt en zit met de rust tussendoor (eventueel een uurtje plat of iemand wil met mij meerijdenRonnie schreef:Lijkt me dan verstandig als wij gewoon donderdagnacht weg rijden.marcel16v schreef:Ik zou niet op donderdag al aanreizen. Je staat dan letterlijk tussen de vrachtwagens geparkeerd en er zijn verder nog geen voorzieningen.
@ Riël: neem jij nog contact op met de organisatie?).

-
- Über-Spammer
'mijn huis' ook nog wel
heb je plannen de komende weken Ron

heb je plannen de komende weken Ron

-
- Über-Spammer
dacht dat je pa en ma daar woonden 
-
- Über-Spammer
je geeft gewoon je ouders een nationale camping pas en je hebt je eigen hut
maar nu even over het verzamelen, hoe gaan we dat doen?

maar nu even over het verzamelen, hoe gaan we dat doen?
-
Het snelste voor ons ( Mark en Pauline, Arno en ik) is om bij Oldenzaal de grens over te gaan, dus het lijkt mij het meest verstandige om te verzamelen in Duitsland, tussen Paderborn en Kassel (parkeerplaats Am Biggenkopf).
Misschien moeten we even een stemming doen, want die diepFriezen Gabri, Marco en Willem-Jan zijn er natuurlijk ook nog!
Misschien moeten we even een stemming doen, want die diepFriezen Gabri, Marco en Willem-Jan zijn er natuurlijk ook nog!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Is dat dezelfde parkeerplaatst als waar wij vorig jaar zijn samengekomen? Het kan best zijn dat Joyce en ik naar jullie komen, zodat we met jullie groep mee rijden. Paul zal zoiezo richting Arno gaan denk ik? Misschien kan ie dat stukkie bij mij in de Twingo er nog bij, alhoewel we natuurlijk aardig bepakt zijn.will schreef:Het snelste voor ons ( Mark en Pauline, Arno en ik) is om bij Oldenzaal de grens over te gaan, dus het lijkt mij het meest verstandige om te verzamelen in Duitsland, tussen Paderborn en Kassel (parkeerplaats Am Biggenkopf).

-
- Über-Spammer
met andere woorden verzamelen in Meppel/Staphorst.
Is er ook ruimte voor een aantal diepfriezen te 'stallen', scheelt weer een uurtje rijden
Is er ook ruimte voor een aantal diepfriezen te 'stallen', scheelt weer een uurtje rijden

Ik denk dat we het net als vorig jaar met 3 groepen kunnen doen.
Groep 1: Noord, de groep die Will net aanhaalde (incl. de ''Friesen")
Groep 2: Nijmegen (incl. iedereen die van midden uit het land komt die bij Nijmegen de grens over moet)
Groep 3: Limburg, die bij Heerlen, Aachen de grens over gaan
En dan kunnen we elkaar allemaal treffen bij die Rasthof Am Biggenkopf.
In principe zou groep 2 en 3 ook al eerder bij elkaar kunnen komen, waar de A4 en A45 bij elkaar komen, maar ik weet niet of dat zin heeft....
Groep 1: Noord, de groep die Will net aanhaalde (incl. de ''Friesen")
Groep 2: Nijmegen (incl. iedereen die van midden uit het land komt die bij Nijmegen de grens over moet)
Groep 3: Limburg, die bij Heerlen, Aachen de grens over gaan
En dan kunnen we elkaar allemaal treffen bij die Rasthof Am Biggenkopf.
In principe zou groep 2 en 3 ook al eerder bij elkaar kunnen komen, waar de A4 en A45 bij elkaar komen, maar ik weet niet of dat zin heeft....
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Ben nu al verdwaald.... 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Met hoeveel auto's/mensen zijn jullie van plan om naar Hermsdorf te rijden? Zou natuurlijk leuk zijn om gezamelijk te kunnen rijden, mits het aantal auto's dat toe laat en we iig niet in een al te grote groep rijden. Lijkt mij wat onpraktisch.
Wij gaan dit jaar maar met een paar auto's wegens vakantieplanning van enkelen. Valt voor de noorderlingen namelijk in de bouwvak.Ronnie schreef:Met hoeveel auto's/mensen zijn jullie van plan om naar Hermsdorf te rijden? Zou natuurlijk leuk zijn om gezamelijk te kunnen rijden, mits het aantal auto's dat toe laat en we iig niet in een al te grote groep rijden. Lijkt mij wat onpraktisch.
Persoonlijk rijd ik niet in een groep welke groter is als max zes tot zeven auto's, dit vanwege eerdere ervaringen. Daarnaast rijden wij een groot stuk Landstrasse, waar een grote groep gewoon niet verstandig is.
Ik bedoel dit meer naar enkele noordelijke leden toe, voor welke onze route de snelste is en zodat men niet alleen hoeft te rijden. We moeten toch dezelfde kant op.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Voor ons valt het net het weekend voor de bouwvak.
Maar wat je al aangeeft, de groepen moet je ook niet veel groter maken dan 6/7 auto's, zit je continu om je heen te kijken of iedereen nog wel bij is.
Maar wat je al aangeeft, de groepen moet je ook niet veel groter maken dan 6/7 auto's, zit je continu om je heen te kijken of iedereen nog wel bij is.
Gelukkig kunnen die mensen welke achter mij aanrijden, mij eenvoudig herkennen tussen het overige verkeer.Ronnie schreef: Maar wat je al aangeeft, de groepen moet je ook niet veel groter maken dan 6/7 auto's, zit je continu om je heen te kijken of iedereen nog wel bij is.
-
Goh! Je meent het.

-
Dan had ik een voertuig van 30 ton moeten snijden om jou te kunnen volgen.
Daar maak ik me niet populair mee bij de vrachtwagenchauffeurs.
Daar maak ik me niet populair mee bij de vrachtwagenchauffeurs.
- Willem-Jan
- Bestuurslid
ff 2 dingetjes.
Allereerst, prima idee Will
, daarna: ik weet niet zeker of de GTT wel klaar zal zijn
, dus zou ik anders met iemand mee kunnen rijden? Liefst een van de Noorderlingen i.v.m. reisafstand...
Allereerst, prima idee Will

-
- Über-Spammer
schiet ook niet op he
heb nog wel ruimte over voor wat spullen en een navigator

heb nog wel ruimte over voor wat spullen en een navigator
- Willem-Jan
- Bestuurslid
Super
Ik ga m'n best doen om de GTT klaar te hebben, maar ik heb er een hard hoofd in. Enorm druk met school op t moment, dus weinig tijd voor de GTT helaas.

-
Je GTT is toch veel belangrijker dan school!Willem-Jan schreef:SuperIk ga m'n best doen om de GTT klaar te hebben, maar ik heb er een hard hoofd in. Enorm druk met school op t moment, dus weinig tijd voor de GTT helaas.

-
- Contacteer:
@ Willem-Jan
wil je wel ff een dagje helpen hoor..
wil je wel ff een dagje helpen hoor..