-Ray- schreef:egt zerieuze diezshel tuning weetzje


Als ik het moet gaan kopuh doe ik het nie.
Ik koop liever een keer een leuke voor en achterbumper.
-Ray- schreef:egt zerieuze diezshel tuning weetzje
Wat ik begrepen heb niet nee.Steven schreef:heeft dat ding standaard niet al een IC dan?
GTT zou ik niet nemen, dies niet zo efficient, chop de bumper er es af en kijk wat je aan ruimte hebt zou ik zeggen. Zoek dan ff op Ebay op ladeluftkuhler en zoek wat passends uit
Dan schijn je weer koppel te verliezen?Steven schreef:Nokkenstokken nokkenstokken nokkenstokken.....
GAAPLuco/Alpine-racer schreef:[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... rge%29.jpg[/img]
Zo hier de uitdraai van mij
Koppel is wat beter geworden
iets minder pk, maar of dat aan het weer gelegen heeft?
Verder vond ruud hem bovenin wat rijk en daar zou ik nog wat pk's kunnen winnen, maar eens kijken naar andere sproeiers.
Heb even zitten rekenen
30 kilo gewicht betekent ongeveer 0,9 sec winst
5 pk erbij scheelt ongeveer in verhouding ook 20 kilo, dus 0,6 winst.
Dus eens kijken of ik naar de 165 kan.
Lekker positief weerMenno schreef:GAAPLuco/Alpine-racer schreef:[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... rge%29.jpg[/img]
Zo hier de uitdraai van mij
Koppel is wat beter geworden
iets minder pk, maar of dat aan het weer gelegen heeft?
Verder vond ruud hem bovenin wat rijk en daar zou ik nog wat pk's kunnen winnen, maar eens kijken naar andere sproeiers.
Heb even zitten rekenen
30 kilo gewicht betekent ongeveer 0,9 sec winst
5 pk erbij scheelt ongeveer in verhouding ook 20 kilo, dus 0,6 winst.
Dus eens kijken of ik naar de 165 kan.
Als je dit ziet denk je toch niet aan een paar kilo of een paar pk? Ik zou eerder op zoek gaan naar een leuke cabrio om die motor in te hangen, ziet er wel uit als een relaxed blokje voor op de boulevard.
In andere woorden: nokkenstokkennokkenstokkennokkenstokken
Nee, niet positief, maar hoef nie elke post met een lofzang over jouw motor te beginnen toch? Je wekt altijd wel de indruk graag advies te willen, en als ik dit plaatje zie, krijg ik heel veel inspiratie zegmaar. Maargoed, voordat dit weer een vervelende discussie wordt; ik zal m'n mening hiero voor me houden, succes verdersLuco/Alpine-racer schreef:Lekker positief weerMenno schreef:GAAPLuco/Alpine-racer schreef:[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... rge%29.jpg[/img]
Zo hier de uitdraai van mij
Koppel is wat beter geworden
iets minder pk, maar of dat aan het weer gelegen heeft?
Verder vond ruud hem bovenin wat rijk en daar zou ik nog wat pk's kunnen winnen, maar eens kijken naar andere sproeiers.
Heb even zitten rekenen
30 kilo gewicht betekent ongeveer 0,9 sec winst
5 pk erbij scheelt ongeveer in verhouding ook 20 kilo, dus 0,6 winst.
Dus eens kijken of ik naar de 165 kan.
Als je dit ziet denk je toch niet aan een paar kilo of een paar pk? Ik zou eerder op zoek gaan naar een leuke cabrio om die motor in te hangen, ziet er wel uit als een relaxed blokje voor op de boulevard.
In andere woorden: nokkenstokkennokkenstokkennokkenstokken![]()
Laat mij eens een uitdraai zien van een opgeboorde 1.8 die beter presteert en betrouwbaar is Menno, dan praten we verder
dus moet ik maar keertje op de bank gaan volgende keer ben ik vande partijLuco/Alpine-racer schreef:Lekker positief weerMenno schreef:GAAPLuco/Alpine-racer schreef:[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... rge%29.jpg[/img]
Zo hier de uitdraai van mij
Koppel is wat beter geworden
iets minder pk, maar of dat aan het weer gelegen heeft?
Verder vond ruud hem bovenin wat rijk en daar zou ik nog wat pk's kunnen winnen, maar eens kijken naar andere sproeiers.
Heb even zitten rekenen
30 kilo gewicht betekent ongeveer 0,9 sec winst
5 pk erbij scheelt ongeveer in verhouding ook 20 kilo, dus 0,6 winst.
Dus eens kijken of ik naar de 165 kan.
Als je dit ziet denk je toch niet aan een paar kilo of een paar pk? Ik zou eerder op zoek gaan naar een leuke cabrio om die motor in te hangen, ziet er wel uit als een relaxed blokje voor op de boulevard.
In andere woorden: nokkenstokkennokkenstokkennokkenstokken![]()
Laat mij eens een uitdraai zien van een opgeboorde 1.8 die beter presteert en betrouwbaar is Menno, dan praten we verder
Ik verwacht geen lofzang, maar ook geen afzeikpostings met allerlei onzinnige smilies die nergens op slaan.Menno schreef:Nee, niet positief, maar hoef nie elke post met een lofzang over jouw motor te beginnen toch? Je wekt altijd wel de indruk graag advies te willen, en als ik dit plaatje zie, krijg ik heel veel inspiratie zegmaar. Maargoed, voordat dit weer een vervelende discussie wordt; ik zal m'n mening hiero voor me houden, succes verdersLuco/Alpine-racer schreef:Lekker positief weerMenno schreef:GAAPLuco/Alpine-racer schreef:[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... rge%29.jpg[/img]
Zo hier de uitdraai van mij
Koppel is wat beter geworden
iets minder pk, maar of dat aan het weer gelegen heeft?
Verder vond ruud hem bovenin wat rijk en daar zou ik nog wat pk's kunnen winnen, maar eens kijken naar andere sproeiers.
Heb even zitten rekenen
30 kilo gewicht betekent ongeveer 0,9 sec winst
5 pk erbij scheelt ongeveer in verhouding ook 20 kilo, dus 0,6 winst.
Dus eens kijken of ik naar de 165 kan.
Als je dit ziet denk je toch niet aan een paar kilo of een paar pk? Ik zou eerder op zoek gaan naar een leuke cabrio om die motor in te hangen, ziet er wel uit als een relaxed blokje voor op de boulevard.
In andere woorden: nokkenstokkennokkenstokkennokkenstokken![]()
Laat mij eens een uitdraai zien van een opgeboorde 1.8 die beter presteert en betrouwbaar is Menno, dan praten we verder
Ik zie de gtt er ook tussen staan-jo- schreef:ik al enkele video's op youtube staan (na 40 uur uploaden)
http://nl.youtube.com/user/jo21turbo