hallo
ik had in mijn clio een autowatch 160 tls allarm in zitten met centrale deurvergrendeling
en nu heb ik die eruit gehaald en de prostar cold erin gebouwd...
echt een super mooi allarm alleen nu heb ik nog 1 probleempje en dat is dat ik de centrale deurvergrendeling niet werkend krijg
met de schema die ik heb van het nieuwe allarm moet ik nog een relais hebben van de deurvergrendeling maar geen idee waar die moet zitten
iemand een idee
of die mij verder kan helpen daarmee
alvast bedankt
nieuw allarm en nu een probleempje
is idd fase 1 clio 16V
en ik heb bij de versnellingspook wel zo'n schakelaar zitten maar die werkte al niet voor dat ik er aan ben begonnen, en bij de binnen spiegel zit zover ik weet helemaal niks maar zal zo ff kijken voor de zekerheid
en ik heb bij de versnellingspook wel zo'n schakelaar zitten maar die werkte al niet voor dat ik er aan ben begonnen, en bij de binnen spiegel zit zover ik weet helemaal niks maar zal zo ff kijken voor de zekerheid
nope bij de spiegel zit alleen de 2 lampjes meer niet
daar zit toch de ontvanger van je handzender? die kun je er zo naar achteren uittrekken, voorzichtig!
Immer wieder die verdammte Holländer
hmmz misschien als die origineel zou zijn wel maar vorige eigenaars hebben er ook aan lopen knutselen ben ik bang voor want heb alles eruit gehaald en er zitten echt alleen maar 2 lampjes en de rest is leeg:S
maar vandaag een afspraak gemaakt bij Den otter Carsystems in Oss en die gaan volgende week erna kijken en maken hoop ik haha
maar vandaag een afspraak gemaakt bij Den otter Carsystems in Oss en die gaan volgende week erna kijken en maken hoop ik haha