hej mensen!
ik heb een vraag ik wil in me 19 extra interieurverlichting inbouwen, het gaat om de 2 lampen achterin wat een 16v ook heeft.
nou heb ik op internet wel een aansluitschema gevonden, maar er staan een paar dingen wat ik niet weet wat het is
heb het aangeduid met die rode circels
iemand enig idee wat ik er mee moet?
mensen, ik hoor het wel
[/img]
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IASJTBT4.jpg
uitbreiding interieur verlichting r19
-
r (resistor) zijn weerstanden neem ik aan
-
ff kijken op de sloperij, staat misschien wel 1 en daar uit halen??
als ik mij niet vergis ligt er een module naast je zekeringkast, die moet je hebben, maar ik weet zo ook even niet meer hoe die eruit ziet.
als ik mij niet vergis ligt er een module naast je zekeringkast, die moet je hebben, maar ik weet zo ook even niet meer hoe die eruit ziet.
-
kijk ff naar een schame van dit soort dingen, heb je een vraagbaak, schema.reno 19 schreef:okik zal eens kijken of ik wat kan vinden, en dan zou het alleen een kwestie van uitsluiten zijn dan of moet ik dan ook nog dingen solderen ofzo?
hier kun je vaak wel wat uit halen zodat je dit achteraf in kunt bouwen.
en zoals ik gewent ben is het meeste wel voorbereid, maar mister en wel eens een stukje kabelboom die je dan uit donorauto mee moet nemen of zelf moet gaan maken.
-
raam mechanisme uit de deuren halen inclusief kabelboompjes, dan kun je ze aan de binnenkant van de auto weer aansluiten en een relais indrukkenreno 19 schreef:nou heb ik nog een vraag hoe moeilijk is het om elektrischeramen in een 19 tebouwen en aansluiten? heb wel vraagbaak maarja daar zag ik ook relais tussen staan. dus zou het tedoen zijn?
-
- Car: R19.R
Als je het klepje loshaalt onder je dashboard (rechts / passagierszijde), dan zie je een hoop zekeringen zitten met daarboven ruimte voor een hele hoop relais, onder andere die van je raam.