Turboman rijdt Ford

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
turboman
Contacteer:

8) goedenavond mensen, long time no see.
Sinds eind augustus 2006 woon ik in Duitsland en rijd sinds die tijd een Ford Fiesta TDCi met 90 pk. WAARSCHIJNLIJK WORDT IK NU GESTENIGD....... :lol:
Waarom Ford en geen Renault, Turboman? Na een ontelbaar aantal jaren Renault gereden te hebben en met veel te veel kosten besloot ik eens te kiezen voor wat anders. Of een Clio DCi of een Fiesta TDCi (90 pk versie!). Na een half jaar uitzoeken en testen werd het de Ford, gekocht in Bremen. Goede wegligging, 90 pk en 204 Nm en qua tussenacceleratie sneller dan m'n oude Clio RSi ! Helaas moest ik deze auto verkopen vanwege de grote reisafstand woon/werk (150 km per dag heen en weer) met 100 euro meerkosten in de maand vanwege de benzine... sucks... (N)
Dus dan maar diesel, of liever gas? Het werd diesel. Een zwarte Ford Fiesta TDCi Futura 1.6 16V die zeer goed rijdt. MAAR, m'n Renault roots ben ik niet kwijt. Wellicht dat de volgende wagen weer een Nault word?! Wellicht.

Schöne Grüße aus Deutschland.
Turboman
Abel
Über-Spammer

hahaha dag Dolf.

Dus Groningen is je al een tijdje kwijt. Geeft niet word hier druk genoeg hahaha.... nee gein.

ik meende dus jou r5 op marktplaats te hebben gevonden, maar dat was dus nietzo..

misschien over een tijdje een nieuw topic van je turboman is back!

suc6 in DL. (F)
Xabre
Car: 19 16V

die Fiesta TDCi gaat als een speer, ik heb er ook een waar ik dagelijks in rij (Y)
Laatst gewijzigd door Xabre op do 8 mei 2008 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Willem-Jan
Bestuurslid
Car: Megane RS Grand Tour

Xabre schreef:die Fiesta TDCi gaat als een speer, ik er ook een waar ik dagelijks in rij (Y)
...zegt iemand met een bloedsnelle 19 16v :p

Turboman, welkom terug (Y)
turboman
Contacteer:

bedankt voor jullie vriendelijke woorden (Y)

ik werk in GN, train aikido in GN en m'n familie woont er ook, dus ben dagelijk in Grunn :biertjuh: maar wonen in Duitsland, net over de grens is zeker qua ruimte aan te raden. Voor de prijs van minder dan die van een NL-rijtjeswoning krijg je hier een vrijstaand huis met zeker 150 m2, tuin, garage, oprijlaan etc. natuurlijk is er ook veel rotzooi te koop, maar qua huizenprijzen lach je je echt kapot !
turboman
Contacteer:

Wie z'n billen brand, moet blij zijn dat hij niet andersom stond...

hahahaha

zelf gebruik ik deze:

Assumption is the mother of all fuck-ups

sinds 1998, de geboorte van m'n website http://www.turboman.nl
waar blijft de tijd
turboman
Contacteer:

Xabre schreef:die Fiesta TDCi gaat als een speer, ik heb er ook een waar ik dagelijks in rij (Y)
68 pk of 90 pk versie?
turboman
Contacteer:

Abel schreef:hahaha dag Dolf.

Dus Groningen is je al een tijdje kwijt. Geeft niet word hier druk genoeg hahaha.... nee gein.

ik meende dus jou r5 op marktplaats te hebben gevonden, maar dat was dus nietzo..

misschien over een tijdje een nieuw topic van je turboman is back!

suc6 in DL. (F)
THANK YOU!

ja, was het maar waar, vrees dat de gold old 5 GTS-Turbolook met de 1,7 liter motor en megaherrie :bang: al lang op de schroothoop ligt
kenteken ts-72-fz voor wie de auto ergens ziet staan, GIVE ME A CALL !

foto uit 2001
(zo, niet meer offtopic, ben weer veel te enthousiast.....)

[img]http://img72.imageshack.us/img72/6177/290801oy5.th.jpg[/img]
[/img]
Gabri van der Veen
Über-Spammer

de 5 rijd nog rond als het goed is :D

tenminste in 2007 op naam gezet en sinds 2003 een verlopen apk, maarja de rdw kan er ook naast zitten :p
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
turboman
Contacteer:

Gabri van der Veen schreef:de 5 rijd nog rond als het goed is :D

tenminste in 2007 op naam gezet en sinds 2003 een verlopen apk, maarja de rdw kan er ook naast zitten :p
oe :bang:

tell me more if you have any >-)

Grunn
[img]http://img354.imageshack.us/img354/3533/0905021uo9.th.jpg[/img]

Drachten, RTC meeting, paar jaar geleden
[img]http://img354.imageshack.us/img354/7691/tmantxmj6.th.jpg[/img]

VETTE R..T
[img]http://img354.imageshack.us/img354/4778/180502xl5.th.jpg[/img]
Steven
Car: M536

Hee kijk weer een oldskool naam die weer es opduikt....

Toch zijn die ford-roots niet helemaal onduidelijk, ik herinner me jouw GTS altijd nog met die escrot-gaten in de kap :D

Gein...
turboman
Contacteer:

Steven schreef:Hee kijk weer een oldskool naam die weer es opduikt....

Toch zijn die ford-roots niet helemaal onduidelijk, ik herinner me jouw GTS altijd nog met die escrot-gaten in de kap :D

Gein...
Hoi Steven,

ja, the boy is back in town. :bang:
Klopt, die Cosworth plakkers. Vond het wel erg cool staan, maar wilde eigenlijk liever nog die met de gaten in de motorkap... maar na duizenden en duizenden van Florijnen en Euri in de auto gestoken te hebben over een periode van 9 jaar was het tijd voor wat anders, de Clio RSi Longchamp. Ook al weer 1,75 jaar weg, gekocht door een aardige liefhebber in Appingedam. Ik mis de blauwe kleur en het halfleder eigenlijk wel, hahaha.
Plaats reactie