ACT: Renault 19
-
Ik heb even alles na gekeken... en het is niet zo heel interesant om een v6 erin te hangen ivm alle aanpassingen en dan nog de RWD. Dus ben ik wat gaan surfen en kwam op een duitse site waar ze turbo kits verkochten voor de 16v aleen de prijs 4.250 meen ik is wel erg hoog daar kopp je bijna 3 renault 16V voor. Weet iemand of het uitlaatsruitstuk van een volvo 480 misschien past? Ik heb nog een blok liggen om genoeg mee te experimenteren. dus als het in de soep loopt is het niet de grootste ramp 

-
- Car: R19.R
zit gewoon met een soort veer om een ring, met een beetje kracht wip je hem er zo af, is niet zo moeilijk 

-
whaha
oops
Nou ja, bij mij was ie ooit ook stuk (door andere oorzaak, iemand reed tegen m'n spiegel aan, spiegel heel, glas was er alleen uit gevlogen door de klap, spiegel van de veroorzaker was compleet afgebroken (justice will be done
) ).... heb voor 5 euro een compleet nieuwe bij de dealer gehaald, met spiegelverwarming 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Bij een clio kan het wel. zolang de boutafstand van je fusee overeenkomt. Bij de clio's zijn er 2 maten. de grootste maat moet je hebben. geloof dat het iets van 58? mm moet zijn?Xabre schreef:weet iemand of de complete veerpoten met schotel en al van een 16V ook in een normale 1.8 passen?
Project: GTT Blue Sport
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
1.8 16V en 1.8 8V zijn wel verschillend van schokbreker maar passen wel gewoon. de 1.7 en 1.4 zijn wel anders qua boutafstandXabre schreef:weet iemand of de complete veerpoten met schotel en al van een 16V ook in een normale 1.8 passen?
-
- Contacteer:
weet er iemand hier of de uitlaten van d clio 1.9d en 19 1.9d
hetzelfde zijn ??
heb hier een clio en 19 1.9d staan maar van de 19 is de downpipe
aan vervanging toe en onder de clio zit een goede.
Scheelt me meten als iemand dit weet
Bvd
hetzelfde zijn ??
heb hier een clio en 19 1.9d staan maar van de 19 is de downpipe
aan vervanging toe en onder de clio zit een goede.
Scheelt me meten als iemand dit weet

Bvd
Trust me. I know what I'm doing.
-
nasty
kun je heel wat boeken kwijt

kun je heel wat boeken kwijt

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
heeft een 19 dezelfde fusees als een 5 gtt?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
het is geen 16v maar een 8 klappert
-
ook het zelfde fusee lijkt mij, indien 1.8... 16V veerpoten passen probleemloos op 8 flapper
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
als iemand nog een nieuwe pookknop wil bestellen van een 19
Niet doen, ik heb een nieuwe liggen, verkeerd besteld

Niet doen, ik heb een nieuwe liggen, verkeerd besteld

-
ik zit met het volgende 'probleem'
als ik poosje heb gereden, motor is op temperatuur en ik jaag hem hoog in de toeren, niks aan de hand, maar als ik dan even later stil(stationair draai) sta, dan gaat ineens het temperatuurlampje branden. Maar de temperatuur is niet te warm... hij staat gewoon netjes in het midden dan...Geef ik heel klein beetje gas, dan gaat ie weer weg... en het is niet altijd... heel af en toe maar...als ik over bobbelig weggetje rij dan knippert ie dan soms... misschien slecht contact of iets?(dan ga ik binnenkort nog wel even die zooi losmaken en weer vast... of moet ik me zorgen maken(waterpomp of iets?)
als ik poosje heb gereden, motor is op temperatuur en ik jaag hem hoog in de toeren, niks aan de hand, maar als ik dan even later stil(stationair draai) sta, dan gaat ineens het temperatuurlampje branden. Maar de temperatuur is niet te warm... hij staat gewoon netjes in het midden dan...Geef ik heel klein beetje gas, dan gaat ie weer weg... en het is niet altijd... heel af en toe maar...als ik over bobbelig weggetje rij dan knippert ie dan soms... misschien slecht contact of iets?(dan ga ik binnenkort nog wel even die zooi losmaken en weer vast... of moet ik me zorgen maken(waterpomp of iets?)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wat mag zon luchtfilterbox van een 19 nou kosten?
inclusief beugel en die twee kunststof slangen die eraan zitten?
inclusief beugel en die twee kunststof slangen die eraan zitten?
-
denk dat ze daar wel een leuk bedrag voor vragen, heb er nog wel 1 liggen als je 1 zoekt, ligt toch niks te doen (heb open lucht filter achter het schutbord).
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
heb er 1 verkocht maar weet niet of ik teveel of te weinig heb gevraagdMaarten-Jan schreef:denk dat ze daar wel een leuk bedrag voor vragen, heb er nog wel 1 liggen als je 1 zoekt, ligt toch niks te doen (heb open lucht filter achter het schutbord).

-
op die fiets, ik heb ze weleens op mp gezien met vraagprijs 50 euro 

-
Is de baksteun ("Zusatz-Getriebelager" op onderstaande afbeelding) bij alle R19's hetzelfde? Of heb ik voor m'n Williams persé eentje van een R19 16v nodig?
[img]http://reichhard-motorsport.com/catalog ... 251MFP.jpg[/img]
[img]http://reichhard-motorsport.com/catalog ... 251MFP.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Persoonlijk zou ik zeker voor een 16v steun gaan.
volgensmij zal ze allemaal het zelfde. ik had op mijn 19 1.4 ook dezelfde. maar pak voor de zekerheid gewoon de 16v. Mocht hij duurder zijn dan issie ook anders 
-
Heb jij even mazzel dat hij er bij jou al onder zit.Geert schreef:volgensmij zal ze allemaal het zelfde. ik had op mijn 19 1.4 ook dezelfde. maar pak voor de zekerheid gewoon de 16v. Mocht hij duurder zijn dan issie ook anders

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Gaat om de extra baksteun die er bij een 19 wel op zit maar bij een clio niet.-PAZ- schreef:Die zijn toch totaal anders, bij een 19 staat de motor op de steunen en bij een clio hangt ie eraan.
Trust me. I know what I'm doing.
-
ik niet snap?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
is vast z'n moeder