Mark 5T cup Megane
phoe hee die zijn mooi geworden antoine!
gestraald en gepoercoat zeker?
gestraald en gepoercoat zeker?
zo de zijkant van de clio is wit gespoten
kan helaas geen fotos uploaden dus nog even geduld totdat het uploaden weer werkt.

kan helaas geen fotos uploaden dus nog even geduld totdat het uploaden weer werkt.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Jij spoort ook niet he
op een goede manier bedoeld dan 




banen worden er ook weer op gespoten.
dak en achterklep laten we voor wat het is omdat hier heel weinig eer aan te behalen is. en het dan een relatief duur verhaal gaat worden.
kleur van deze delen gaan we met de poetsmachine er een beetje bij proberen te poetsen.
ook de stickerboer heeft al opdracht gekregen om zich te verdiepen in mijn oude fotos van deze clio .
blijkt dus een ex francoise loogman te zijn.
het nr: 7 stond nog op het dak als je met de juiste belichting er overheen kijkt.
dus ex stolvis 1994/95 nr 7
ik heb hier ook fotos van en hij wordt weer net zo als toen.
zo vandaag even de ruiten verwijderd uit de clio en de mallen ingeleverd bij de lexaan boer
ook de voorschermen gemonteerd en de motorkap zodat ze eind deze week of begin volgende week de blauwe banen kunnen spuiten.
jammergenoeg werkt de upload site nog steeds niet dus geen picas helaas

ook de voorschermen gemonteerd en de motorkap zodat ze eind deze week of begin volgende week de blauwe banen kunnen spuiten.
jammergenoeg werkt de upload site nog steeds niet dus geen picas helaas
-
- Berichten: 3865
- Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
- Locatie: Sappemeer
http://photobucket.com/mark 5t schreef: jammergenoeg werkt de upload site nog steeds niet dus geen picas helaas
zo vandaag even met de alpine coupe aan het stoeien geweest.
heb even tijdelijke bedrading gemaakt en de oude bobine verwijderd.
deze was namelijk gescheurd aan de bovenzijde en gaf geen vonkjes.
aangezien ik niets anders had liggen even een GTT bobine gemonteerd
en daarna starten maar.
goed nieuws er zit vonk in en de auto heeft een paar klappen gelopen zij het zeer slecht en op een bus brake cleaner ipv benzine
dus nu de brandstoftank aftappen en er niewe brandstof in doen, verder de benzine pomp aan de gang maken nieuwe rotor/verdeler/bougies en kabels halen en de carb schoonmaken.
daarna maar weer eens proberen.
zal wel weer een aantal weken overheen gaan
heb even tijdelijke bedrading gemaakt en de oude bobine verwijderd.
deze was namelijk gescheurd aan de bovenzijde en gaf geen vonkjes.
aangezien ik niets anders had liggen even een GTT bobine gemonteerd
en daarna starten maar.
goed nieuws er zit vonk in en de auto heeft een paar klappen gelopen zij het zeer slecht en op een bus brake cleaner ipv benzine

dus nu de brandstoftank aftappen en er niewe brandstof in doen, verder de benzine pomp aan de gang maken nieuwe rotor/verdeler/bougies en kabels halen en de carb schoonmaken.
daarna maar weer eens proberen.
zal wel weer een aantal weken overheen gaan
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
nee man GTT staat even stil momenteel
ik heb nog meer dingen die ik moet aanpassen aan de GTT
oa ook de achtershocks van jou en de cup DE CARBON voorschocks en nog wat motorische aanpassingen
hier moet ik echt tijd voor vrij maken binnenkort maar eerst de 5 alpine coupe even in de benen helpen.
ik heb nog meer dingen die ik moet aanpassen aan de GTT
oa ook de achtershocks van jou en de cup DE CARBON voorschocks en nog wat motorische aanpassingen
hier moet ik echt tijd voor vrij maken binnenkort maar eerst de 5 alpine coupe even in de benen helpen.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
zoals beloofd als de upload site weer werkt
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... ALPINE.JPG[/img]
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... _wit_a.JPG[/img]
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... o_witb.JPG[/img]
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... ALPINE.JPG[/img]
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... _wit_a.JPG[/img]
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... o_witb.JPG[/img]
Laatst gewijzigd door mark 5t op ma 5 mei 2008 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
inmiddels zijn de blauwe banen ook weer gespoten en heb ik de losse delen weer gemonteerd.
helaas mijn camera vergeten.
helaas mijn camera vergeten.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
ja weet ik maar ik kan nu wel weer uploaden maar krijg de grotere versies niet geopend.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
net even geprobeerd de coupe te starten en zowaar heeft ie even 30 seconden stationair gelopen.
helaas ging toen de bobine in rook op vette sluiting op de 1 of andere manier
maakt ook verder niet uit hij doet het en dat is op zich wel gaaf na een stilstand van een jaar of 7.
helaas ging toen de bobine in rook op vette sluiting op de 1 of andere manier

maakt ook verder niet uit hij doet het en dat is op zich wel gaaf na een stilstand van een jaar of 7.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
fotos nu wel zichtbaar hierboven 

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
auto is weer thuis en gedeeltelijk weer opgebouwd .
leuk werk trouwens
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
leuk werk trouwens
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
zo moet ie er uiteindelijk ongeveer komen uit te zien.
1995 cup van Francoise Loogman start nr:7
met iets andere bestickering natuurlijk maar wel met een leuke upgrade zoals poyester motorkap en lexaan ramen.
sorry voor de slechte foto is een kopie van een printout.
![Afbeelding]()
1995 cup van Francoise Loogman start nr:7
met iets andere bestickering natuurlijk maar wel met een leuke upgrade zoals poyester motorkap en lexaan ramen.
sorry voor de slechte foto is een kopie van een printout.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 1742
- Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
- Locatie: Assen
- Contacteer:
ziet er weer netties uit mark 

-
- Berichten: 1676
- Lid geworden op: ma 21 mei 2007 18:34
Ziet er inderdaad netjes uit!
De kleurencombinatie staat hem goed.

De kleurencombinatie staat hem goed.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Netjes Mark 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
ja mooi he hij was ook al in deze kleuren toen ik hem kocht.
na heel veel speuren er achter gekomen dat het dus de auto is van de dame op de foto hierboven.
het NR: 7 stond oa nog op het dak als oude sticker schaduw
na heel veel speuren er achter gekomen dat het dus de auto is van de dame op de foto hierboven.
het NR: 7 stond oa nog op het dak als oude sticker schaduw

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
top
leuke folder heb je daar
maar ziet er goed uit zo.

leuke folder heb je daar

maar ziet er goed uit zo.
vanavond even 2 uurtjes wezen knallen met de gtt.
wat is dat toch heerlijk af en toe
hij is helemaal Ter Apel klaar
de cup clio blijft thuis heb ik besloten omdat het organisatorisch nogal wat werk is en omdat ik de lexaan ruiten nog steeds niet binnen heb.
wat is dat toch heerlijk af en toe

hij is helemaal Ter Apel klaar
de cup clio blijft thuis heb ik besloten omdat het organisatorisch nogal wat werk is en omdat ik de lexaan ruiten nog steeds niet binnen heb.
ik ben vanavond toch nog maar even begonnen met de schokbrekers rondom te vervangen.
achter nu ultimate met dank aan PAZ
voor ga ik coupe dempers van een fase 2 gtt monteren maar nu weet ik het niet helemaal zeker meer.(ik heb een fase 1 gtt)
zowiezo topschotels van de fase 1 overzetten toch?
en dan de onderste gaten van de demper uitvijlen of correctiebouten gebruiken?
hoeveel negatief krijg ik als ik niets corrigeer?
achter nu ultimate met dank aan PAZ

voor ga ik coupe dempers van een fase 2 gtt monteren maar nu weet ik het niet helemaal zeker meer.(ik heb een fase 1 gtt)
zowiezo topschotels van de fase 1 overzetten toch?
en dan de onderste gaten van de demper uitvijlen of correctiebouten gebruiken?
hoeveel negatief krijg ik als ik niets corrigeer?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Graadje of 5 toch ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
hmmm gaten dus maar uitfrezen?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Yup. En camberbouten regelen.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Heb je nog meer afbeeldingen van cup clio's?mark 5t schreef:zo moet ie er uiteindelijk ongeveer komen uit te zien.
1995 cup van Francoise Loogman start nr:7
met iets andere bestickering natuurlijk maar wel met een leuke upgrade zoals poyester motorkap en lexaan ramen.
sorry voor de slechte foto is een kopie van een printout.
Ik ben nog opzoek naar de originele kleur/eigenaar van mijn cup clio. Er zat groen (beetje a la pearl opticien), oranje en geel in. De auto heeft nummer 25 (stond op de onderkant van de ecu) gehad, ik weet alleen in niet welk jaar en welk land.
ik zal eens voor je kijken.