ACT: Clio Williams
-
Jammer dat hij verbouwd is? Hij is er alleen maar beter van geworden 

-
hebk al keer of drie te koop zien staan, wel erg vet apparaat om als circuitauto te gebruiken 

wordt aan gewerkt!
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
als ik t geld had..... 

-
- Car: R19.R
vind het ook wel mee vallen, kwa uiterlijk missen alleen de mistlampenSteven schreef:Dies wel bekend ja, komt om de zoveel tijd weer terug, zoek maar eens in het ouwe ACT: Williams of ACT: Nürburgring.
En wat nou verbouwd? Zo is de Williams juist in z'n element....
en er zit een lipje onder (die trouwens zo netjes is dat die bijna origineel lijkt).
En het interieur, hij had vanuit de fabriek met rolkooi moeten komen
En inderdaad vlammen met dat ding

ik heb wel eens gehoord dat een 1.8 16v kop grotere kleppen en agressievere nokkenassen hebben. klopt dit? en is dit een makkelijke manier om een f7r verder op te fokken?
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Dat zijn de koppen van de megane 16v's volgens mij.Geert schreef:ik heb wel eens gehoord dat een 1.8 16v kop grotere kleppen en agressievere nokkenassen hebben. klopt dit? en is dit een makkelijke manier om een f7r verder op te fokken?
Project: GTT Blue Sport
Wrong, de nokkenassen verschillen wel degelijk, maar om die van de 16v aggresiever te noemen, mwah... De opgefrunnikte 2 liter van Luco rijd ook met Williamsstokken bijv.
De Williams heeft wel grotere inlaat kleppen en de Megane zelfs nog een tikkie groter. En als je bij PtrGte de kop laat doen heeft ie zelfs nog een maatje groter liggen
De Williams heeft wel grotere inlaat kleppen en de Megane zelfs nog een tikkie groter. En als je bij PtrGte de kop laat doen heeft ie zelfs nog een maatje groter liggen

die komt al op de rally clio. maar een 16v kop geeft geen dus betere performanceSteven schreef:Wrong, de nokkenassen verschillen wel degelijk, maar om die van de 16v aggresiever te noemen, mwah... De opgefrunnikte 2 liter van Luco rijd ook met Williamsstokken bijv.
-
- Contacteer:
Tipje: Clio Williams vs. Focus RS
Prachtige foto's en ook video. Je moet wel eerst even een account (gratis) aanmaken op de site.
Voorbeeld:
[img]http://img213.imageshack.us/img213/9038/jl37606procs2699438ffd1.th.jpg[/img]
Full original version: http://drivers-republic.com/images/phot ... _procS.jpg
EDIT: De review is leesbaar zonder account en wel hierrrrr!
Prachtige foto's en ook video. Je moet wel eerst even een account (gratis) aanmaken op de site.
Voorbeeld:
[img]http://img213.imageshack.us/img213/9038/jl37606procs2699438ffd1.th.jpg[/img]
Full original version: http://drivers-republic.com/images/phot ... _procS.jpg
EDIT: De review is leesbaar zonder account en wel hierrrrr!
Ik ben wat aan het rondzoeken geweest voor Williams matten, en heb nu 2 bedrijven: 1 die matten levert, donkerblauw, luxe velours en 1 die Williams in de matten borduurt. Ik ben er nog niet uit of de W helemaal ingekleurd moet zijn, hoe deze op de mat moet staan, hoe groot en op 2 of 4 matten. Iemand suggesties hoe ze moeten worden? Ev ff tekening posten ofzo. Dan kan ik ook een duidelijke prijs geven, hoe meer we af nemen, hoe meer korting 

Laatst gewijzigd door DennisT op vr 9 mei 2008 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.
-
dat enerverende
grijs op grijs....?? Hoe kan hij dat nou niet mooi vinden... 

Is de Williams met het kenteken JP-LD-46 toevallig hier bekent, of kent iemand deze??
http://link.marktplaats.nl/165494897
dat is een mooie remcoREMCO-X schreef:Is de Williams met het kenteken JP-LD-46 toevallig hier bekent, of kent iemand deze??

-
- Über-Spammer
Voor degenen die een restauratie wagen zoeken, op mp staat er een met 270000km gelopen, en werk rondom. 2000 euro is de prijs voor deze auto 

Even voor de Williams kenners onder ons....heb even een vraag over de oliedruk van een Williams.
Ik rijd sinds vandaag even met de Clio WIlliams van mn baas, we gaan er komende donderdag met de pers mee weg, dus even alles tjekken, en wat km's maken...., allemaal erg vervelend
Maar nou viel het mij op dat als ie warm is, en stationair loopt, dat ie dan gewoon op de meter 0 bar oliedruk aangeeft, en als je het gas iets aantikt (1500 / 2000 trn.) heb je ineens weer 1 a 1œ bar....
Is dit normaal, en wat zou er kunnen zijn...., of is het erg om mee verder te rijden...???
Ik rijd sinds vandaag even met de Clio WIlliams van mn baas, we gaan er komende donderdag met de pers mee weg, dus even alles tjekken, en wat km's maken...., allemaal erg vervelend
Maar nou viel het mij op dat als ie warm is, en stationair loopt, dat ie dan gewoon op de meter 0 bar oliedruk aangeeft, en als je het gas iets aantikt (1500 / 2000 trn.) heb je ineens weer 1 a 1œ bar....
Is dit normaal, en wat zou er kunnen zijn...., of is het erg om mee verder te rijden...???
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
die metertjes schijnen nogal onbetrouwbaar te zijn
Keertje de olie verversen doet ook wonderen, dan staat hij weer een tijdje op een wat hogere druk als het goed is.
Stationair bij warme motor geeft hij sowieso maar 1 bar aan bij verse olie en een verse motor.
Bij 120 km/h moet hij volgens mij rond de 3 bar hangen.
Stationair bij warme motor geeft hij sowieso maar 1 bar aan bij verse olie en een verse motor.
Bij 120 km/h moet hij volgens mij rond de 3 bar hangen.
Er is vorig jaar verse olie in gegaan, en daarna is ie weg gezet....
Ding rijdt als een nwe..., staan 39000 km's op, klinkt en voelt prima verder.
Alleen gewoon 0 bar druk op de meter bij 900 trn stationair..., en rond de 1,5 a 2 bar max bij meer toeren...
Schijnen ze wel vaker last van te hebben volgens mn collega..., we zien wel..., zal best goed komen
Moet wel zeggen dat ik hem gewoon beter vind rijden dan mijn Clio III RS...., hier heb je gewoon lekker power onderin zn toeren, hij sleurt em lekker door zeg...
Ding rijdt als een nwe..., staan 39000 km's op, klinkt en voelt prima verder.
Alleen gewoon 0 bar druk op de meter bij 900 trn stationair..., en rond de 1,5 a 2 bar max bij meer toeren...
Schijnen ze wel vaker last van te hebben volgens mn collega..., we zien wel..., zal best goed komen
Moet wel zeggen dat ik hem gewoon beter vind rijden dan mijn Clio III RS...., hier heb je gewoon lekker power onderin zn toeren, hij sleurt em lekker door zeg...

-
kopt heb ik vandaag wel vernomen, mijn kleppen begonnen te tikken en niet een beetje ook.Paul1916v schreef:die metertjes schijnen nogal onbetrouwbaar te zijn
toch maar eens de peilstok uitgenomen en niks kunnen vinden daaraan.
heb er 3 liter olie bij moeten doen. daarna rondje gereden en getik is nu weg, maar voor hoelang.
cinqidriver schreef:kopt heb ik vandaag wel vernomen, mijn kleppen begonnen te tikken en niet een beetje ook.Paul1916v schreef:die metertjes schijnen nogal onbetrouwbaar te zijn
toch maar eens de peilstok uitgenomen en niks kunnen vinden daaraan.
heb er 3 liter olie bij moeten doen. daarna rondje gereden en getik is nu weg, maar voor hoelang.

3 liter dat is je halve olie inhoud. Niet best voor je motor, metertjes nooit vertrouwen, (hoewel ze bij de mijne wel overeenkomen)

-
- Moderator
- Car: MB
Die druk moet je je niet druk om makenIvo van Achthoven schreef: Moet wel zeggen dat ik hem gewoon beter vind rijden dan mijn Clio III RS...., hier heb je gewoon lekker power onderin zn toeren, hij sleurt em lekker door zeg...

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
ik heb er een 16v setje onder. hoort niet maar leverd me een mooie 1.4 graden negatief camber opDennisT schreef:Was ik al bang voor.

-
- Über-Spammer
Dat set uit geleen toevallig?DennisT schreef:Weet iemand of er verschil zit in de KW schroefsets voor verschillende uitvoeringen? Kan misschien aan zo'n setje komen van een RSi, maar dan moet ie wel passen
Je krijgt er meer camber mee, dus zo erg is dat niet