De laatste kom ik alleen niet tegen bij autobandenmarkt, iemand ervaring met deze banden??
Neem nu toch lekker een setje Potenza's-PAZ- schreef:Na een weekendje flink vlammen @ ring en omstreken![]()
Moet de gtt nu echt es op een paar nieuwe rubbers. Zit alleen nog te twijfelen tussen. Toyo T1-R , Yoko S - drive of de A539 ook van Yokohama
De laatste kom ik alleen niet tegen bij autobandenmarkt, iemand ervaring met deze banden??
Een circuit hoor je droog te berijden.....Steven schreef:Ik hoorde van het weekend Yokodrama en ook nog es voorbij komen dat ze hoerig zijn in de regen.
Op de site van Yokohama staan ze er wel gewoon bij.-jo- schreef:A539 is niet verkrijgbaar in 195/45/15
Is met de meeste "sportive" banden wel zo denk ik, gaat mij ook meer om de prestaties bij droog weer, als het nat is ga ik toch niet vol uit en bij nat wegdek krijg je met een gtt toch je vermogen niet fatsoenlijk aan de grondSteven schreef:Ik hoorde van het weekend Yokodrama en ook nog es voorbij komen dat ze hoerig zijn in de regen.
Steven schreef:Grote schroef die aan de bestuurderskant in je carb zit geschroefd ff eruit halen en doorblazen.
Ik ga deze week een setje toyo's bestellen, en dit gewoon eens proberen. Is voor sportief straat gebruik een prima band denk ikoldskool schreef:En heb je al een keuze kunnen maken kwa merk enz.
Blijft toch moeilijk de een is tevreden terwijl een ander weer het tegen overgestelde vind.
Gewoon een set kopen en ermee rijden meer kan je niet doen toch .
Ja daar zijn de meningen ook weer over verdeeld .-PAZ- schreef:Ik ga deze week een setje toyo's bestellen, en dit gewoon eens proberen. Is voor sportief straat gebruik een prima band denk ikoldskool schreef:En heb je al een keuze kunnen maken kwa merk enz.
Blijft toch moeilijk de een is tevreden terwijl een ander weer het tegen overgestelde vind.
Gewoon een set kopen en ermee rijden meer kan je niet doen toch .
Roy schreef:Jep. Maar waarom zou je dat willen?
Steven schreef:Echt heel netjes Paz![]()
Duidelijk te zien als je mijn uitdraai ernaast legt dat jij een grotere turbo + andere nokkenstok hebt. Niet helemaal eerlijk, maargoed ik vind het nog steeds wel wat bier waard hoor![]()