verfraaien van een laguna???

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
nieke1
Contacteer:

hoi met nienke wie weet nog wat leuke dingen voor het uiterlijk te verfraaien van een laguna .geen spoilers ik woon in een gemeente waar men de wedstrijd heeft gewonnen .wie heeft de hoogste drempels.de laguna is nu zo gewoon. een uit laat stuk gaat niet. want dan staat de uilaat naar beneden.wie weet wat
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Een setje mooie velgen maken een auto echt een stuk mooier, dus daar zou ik mee beginnen... Verder heb je niet zoveel mogelijkheden als het om verfraaien gaat, aangezien je dan snel uitkomt op spoilersets en verlaging, wat dus geen optie is.
MikeVV
Contacteer:

Er zijn nog wel wat meer mogelijkheden hoor maar ligt eraan wat voor laguna je hebt.
1 van voor 2001 of van na 2001, een hatchback of een grand tour.

Heb je het model na 2001 dan kan je er een andere grill in plaatsen, kofferbak spiler of bij een grandtour ene mooie dak spoiler.
Dan heb je nog ene mooie dubbele uitlaat die eronder kan.

Ik woon zelf ook in een wijk met redelijke drempels en toch ga ik met een verlaagde auto en rondom een body kit bijna overal netjes overheen.

kijk anders ff hier dan zie je waar ik het ongeveer over heb: http://www.lagunaclub.nl/forum/index.php?topic=1637.105
www.lagunaclub.nl Eens een Laguna, altijd een Laguna
nieke1
Contacteer:

MikeVV schreef:Er zijn nog wel wat meer mogelijkheden hoor maar ligt eraan wat voor laguna je hebt.
1 van voor 2001 of van na 2001, een hatchback of een grand tour.

Heb je het model na 2001 dan kan je er een andere grill in plaatsen, kofferbak spiler of bij een grandtour ene mooie dak spoiler.
Dan heb je nog ene mooie dubbele uitlaat die eronder kan.

Ik woon zelf ook in een wijk met redelijke drempels en toch ga ik met een verlaagde auto en rondom een body kit bijna overal netjes overheen.

kijk anders ff hier dan zie je waar ik het ongeveer over heb: http://www.lagunaclub.nl/forum/index.php?topic=1637.105
ik er eenje van 2002 mer kofferbak dat van die uitlaat ;mijn uitlaat wijst schuin naar beneden hoe kan ik daar een stukje op zetten en zo als ik zij .mijn gemeente is kampioen hooge drempels ik had hiervoor een alfa146 met spoilers nou dat was een ramp ik heb uiteindeijk er andere [hogere] banden onder laten zetten. mooie velgen heb ik al .
nieke1
Contacteer:

Merijn schreef:Een setje mooie velgen maken een auto echt een stuk mooier, dus daar zou ik mee beginnen... Verder heb je niet zoveel mogelijkheden als het om verfraaien gaat, aangezien je dan snel uitkomt op spoilersets en verlaging, wat dus geen optie is.
mooie velgen heb ik al
Badlands

Een foto zegt meer dan 1000 woorden :wink:
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Niks meer aan doen dan... :P
Plaats reactie