Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Ik stel voor de formaliteit toch es een lijstje op voor vanavond. Wie weet zijn er toch wel wat mensen die in dit lekkere weer bij de geusselt willen hangen !
TNM @ Geusselt Maastricht
Donderdag 24 april +/- 21.00u:
Ik stel voor de formaliteit toch es een lijstje op voor vanavond. Wie weet zijn er toch wel wat mensen die in dit lekkere weer bij de geusselt willen hangen !
TNM @ Geusselt Maastricht
Donderdag 24 april +/- 21.00u:
En, is nog iemand bij de Geusselt beland gister? Wij zijn boodschappen gaan doen en daarna naar de film geweest aangezien er niet echt een geweldige opkomst was
Hallo...het is hier het Renault Tuning Club forum! Oftewel een forum om over je AUTO te praten!! Ik zie alleen maar berichten over huizen, kitten, funderingen....
Zou ik het anders eens hebben over de oogschaduw die ik recentelijk heb aangeschaft???
Loontje schreef:Hallo...het is hier het Renault Tuning Club forum! Oftewel een forum om over je AUTO te praten!! Ik zie alleen maar berichten over huizen, kitten, funderingen....
Zou ik het anders eens hebben over de oogschaduw die ik recentelijk heb aangeschaft???
Wat hoorde ik nou? Dodelijk ongeluk afgelopen weekend in Maastricht?
Drugsrunners toch?
Geen idee,
ik hoorde ook al van een illegale straatrace? Het fijne heb ik er niet van gehoord, enkel dat het met een flinke snelheid was....
nee, jouw bron had het over een sprint! alles wat harder dan 60 km per uur gaat, is voor haar al een illegale straatrace
Ik zal jullie uit de droom helpen....
Het waren inderdaad 4 Amsterdammers in Maastricht (waarschijnlijk hier voor de drugs, maar daar wordt geen uitspraak over gedaan) 3 van de 4 zijn overleden, eentje ligt nog in het ziekenhuis....
En ze zijn niet tegen een boom geknald, maar tegen een betonnen wand ...niet zo heel ver van onze meetingsplek af...
das toch in t centrum ana de boulevard? Probeer Maastricht een beetje te leren kennen, maar t lukt nog niet geweldig. Is dat niet vlak voor een school gebeurd?
Haas schreef:das toch in t centrum ana de boulevard? Probeer Maastricht een beetje te leren kennen, maar t lukt nog niet geweldig. Is dat niet vlak voor een school gebeurd?
Wat jij bedoeld is het Leeuwenborgh college, dat ligt 200m verder dan het ongeval aan de linkerkant. Die weg is de groene zone door Maastricht
Haas schreef:das toch in t centrum ana de boulevard? Probeer Maastricht een beetje te leren kennen, maar t lukt nog niet geweldig. Is dat niet vlak voor een school gebeurd?
Wat jij bedoeld is het Leeuwenborgh college, dat ligt 200m verder dan het ongeval aan de linkerkant. Die weg is de groene zone door Maastricht
Isabelle heeft daar een hele leuke naam voor, het Leeuwenborgh college
Loontje schreef:Hallo...het is hier het Renault Tuning Club forum! Oftewel een forum om over je AUTO te praten!! Ik zie alleen maar berichten over huizen, kitten, funderingen....
Het gaat toch helemaal nergens meer over....
En hoe is het hier met iedereen? tijdje niet op het forum geweest