ACT: Nürburgring
Mwah wielbasis zegt een hoop, gewichtsverdeling ook wel
Clio is iig het meest speels, dat staat als een paal boven water.
Megane coupé of een 19-16v is redelijk gelijk denk ik en is makkelijker te corrigeren.
En wat Geert idd al zegt, tis eigenlijk niet te beoordelen. Als iemand op 2 verschillende types banden rijd voor/achter heb je ook al snel een andere balans. Dan komt daarbij nog verlaging/demping en uiteraard hoe jij je bocht inzet.
Megane coupé of een 19-16v is redelijk gelijk denk ik en is makkelijker te corrigeren.
En wat Geert idd al zegt, tis eigenlijk niet te beoordelen. Als iemand op 2 verschillende types banden rijd voor/achter heb je ook al snel een andere balans. Dan komt daarbij nog verlaging/demping en uiteraard hoe jij je bocht inzet.
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Mijn 19 16V op rondom Bridgestone RE720 banden, rondom verlaagd maar wel op originele schokbrekers stond zo achterste voren.. de 19 16V van Martijn eerder ook maar sinds die op Gele Koni's rondom staat lijkt dat een complete andere auto geworden qua wegligging.. die gaf op de zeiknatte Nordschleife geen kick 

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nürburgring.nl schreef:Bericht komt rechtstreeks bij de GmbH vandaan.
Zoals sommige van jullie wellicht weten ben ik werkzaam als instructeur bij de Scuderia Hanseat. Scuderia woensdag, 30 april, blijft de baan de gehele dag gesloten vanwege herstelwerkzaamheden aan het nieuwe asfalt. Hier heeft men een gehele dag voor nodig en dit kan alleen op woensdag 30 april omdat dit een TF dag is. Normale doordeweekse dagen kan dit momenteel niet vanwege de verplichtigen aan de Industrie Pool.
Dit bericht heb ik zojuist ontvangen van de Scuderia Hanseat.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
BTG in iets meer dan 6 minuten.

De begroeiing is nu ook wat dichter dan toen.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Volgens sommige is de coupe toch het meest staartlistig.Steven schreef:Mwah wielbasis zegt een hoop, gewichtsverdeling ook wel
Ik kan er niet over oordelen maar als ik de mensen mag geloven die in de cupmegane en cupclio klasse hebben gereden vinden ze allemaal de coupe het meest listig.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
mooi kut dat de ring dicht is 

-
hoezo dicht?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
Zo, ik heb er zin inTim_Coupe schreef:Das waar maar het wordt wel lekker weer, van de kou zul je niet zieker worden
Vanaf Zwolle naar de ring is voor mij ongeveer 3 uurtjes, dat is wanneer ik redelijk rustig aan doe.

Moet goedkomen, 8uur bij mij dus ?
Red je dat wel dan na dat feest dat straks gaat komen? Wie zit er als co-piloot bij jou in de wagen dan? Kate?Ronald1916V schreef:Zo, ik heb er zin inTim_Coupe schreef:Das waar maar het wordt wel lekker weer, van de kou zul je niet zieker worden
Vanaf Zwolle naar de ring is voor mij ongeveer 3 uurtjes, dat is wanneer ik redelijk rustig aan doe., de 19 16V even wat nagekeken.. rondje stevig proefgevlogen.. sleepkabel achterin gegooit
![]()
Laatste stuk ga ik wel binnendoor, weet je zeker dat je dat wil, van de week had je het er toch over dat je daar niet zo op zat te wachten?
-
Feest overleeft! nu nog even een paar uurtjes slapen en dan zie ik je morgen om half 9 welTim_Coupe schreef:Red je dat wel dan na dat feest dat straks gaat komen? Wie zit er als co-piloot bij jou in de wagen dan? Kate?Ronald1916V schreef:Zo, ik heb er zin inTim_Coupe schreef:Das waar maar het wordt wel lekker weer, van de kou zul je niet zieker worden
Vanaf Zwolle naar de ring is voor mij ongeveer 3 uurtjes, dat is wanneer ik redelijk rustig aan doe., de 19 16V even wat nagekeken.. rondje stevig proefgevlogen.. sleepkabel achterin gegooit
![]()
Laatste stuk ga ik wel binnendoor, weet je zeker dat je dat wil, van de week had je het er toch over dat je daar niet zo op zat te wachten?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik wil er eigenlijk de 25e heen. Finish om 15.00 uur, dus dan is er nog genoeg te zien. Zijn er nog meer die gaan?GJ schreef:Zijn er hier nog mensen die naar de 24h gaan de 24+25ste?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
http://www.brightcove.tv/title.jsp?title=1545122232
Cadillac CTS-V: snelste productiesedan (?) 7:59.32. Wel een automaat, toch knap dan.
Cadillac CTS-V: snelste productiesedan (?) 7:59.32. Wel een automaat, toch knap dan.
en nog tijd hebben om de zonneklep om laag te doenMartijn schreef:http://www.brightcove.tv/title.jsp?title=1545122232