Komt omdat je in het dagelijks leven rijdt als een oud lijk...Robke schreef:Toen ik met de Prelude van de ring terug kwam was hij ook een tijdje een stuk sneller dan voorheen, na een week ofzo was hij weer zo traag als dikke stront........

Komt omdat je in het dagelijks leven rijdt als een oud lijk...Robke schreef:Toen ik met de Prelude van de ring terug kwam was hij ook een tijdje een stuk sneller dan voorheen, na een week ofzo was hij weer zo traag als dikke stront........
Merijn schreef:Komt omdat je in het dagelijks leven rijdt in een oud lijk...Robke schreef:Toen ik met de Prelude van de ring terug kwam was hij ook een tijdje een stuk sneller dan voorheen, na een week ofzo was hij weer zo traag als dikke stront........
Ivo misschien dat jij dat weet, ik neem namelijk aan dat een RS standaard al een goed luchtfilter heeft, maar zit hier uberhaupt dan nog verbetering in qua geluid/vermogen door bijvoorbeeld een K&N luchtfilter op te zetten?Ivo van Achthoven schreef:Vanavond weer eens gelachen op een 2 baans weg Dordrecht uit naar de A16..., stoplichten rood, komt er een dikke E36 328i cpe naast me staan, had het raam openen bij groen licht ging ie vol gas weg...
![]()
De Clio RS was net eff sneller boven in toeren, had een wagenlengte voorsprong, en kreeg het welbekende duimpie![]()
Klinkt dat toch lekker zeg zo'n 328i met open filter
gewoon die rooie aanslingeren ivo!Ivo van Achthoven schreef:Zekerweten, als het je puur om het geluid gaat, zou ik een open filter monteren......
![]()
Maar een vervangingsfilter in het org. huis schijnt ook al lekkerder te klinken, en ook wel wat beter te zijn qua prestaties...
hoeveel toeren maakt zo'n f7r dan wel niet?Steven schreef:5GTT vs. Williams... 0-1
Daaag Koen, of kon je je gaspedaal niet vinden?
Kep daarna nog wel ff de 245 aangetikt
Leve de chipFlorus schreef:Rond de 7200........Geert schreef:hoeveel toeren maakt zo'n f7r dan wel niet?Steven schreef:5GTT vs. Williams... 0-1
Daaag Koen, of kon je je gaspedaal niet vinden?
Kep daarna nog wel ff de 245 aangetikt
Durf je wel tegen 90pk.....WouterW schreef:Speciaal voor Alex,
Daithatsu Copen vs 5 GTT 0-1 0-2 0-3
Wil ik mijn gtt wel eens naast zetten hoorAlex Los schreef:Durf je wel tegen 90pk.....WouterW schreef:Speciaal voor Alex,
Daithatsu Copen vs 5 GTT 0-1 0-2 0-3
Ik ken er nog wel 1 die je compleet afdroogt met je GT.......daar zit nu een kleine 150pk aan de wielen in uit een 800cc blokkie
Pas nog gehakt gemaakt van zo'n Laguna....MikeVV schreef:Sta ik gisteren voor het stoplicht na de brug dijk richting Vleuten, komt er naast me een clio RS 2.0 16v staan ( kenteken volgens mij: 09-sr-??, mooie kleur blauw en dat zijn toch best rappe wagens, licht word groen en ik geef een dot gas, naar ze 2 en toch lag ik nog voor maar hij kwam snel dichterbij, toen naar ze 3 met de turbo erin en ik won het sprintje ook nog.
Bij het vlgende stoplicht ff duimpke omhoog en raampje open.
Hij vroeg ik getuned was en wat voor motor erin lag, ik zeg 1.9 met chip dus nu 155 pk, hij had standaard 175 pk.....![]()
Toch wel leuk dat ik het met die grote bak toch ff won.( lijkt mij toch dat zo klein bakkie met 175 pk het makkelijk moet redden tegen een laguna .
Blijft over de opmerking van Marcel.-PAZ- schreef:Normaal gezien zou je idd met een rs wel een stuk sneller moeten zijn.
Dat weet jij en dat weet ik, de kerel met die Turbo dacht daar anders over.Maarten-Jan schreef:die is ook niet echt snel, meer op comfort gericht ook.
Moet je de GT eens proberen, denk dat je daar meer moeite mee hebt
Ik wordt ook een dagje ouder, dus dat moet geen probleem zijn.Maarten-Jan schreef:Als je kan rijden zal het zeker te doen zijn, in elk geval tot de 100,
maar denk dat daarboven langzaam de rollen omdraaien![]()
Twingo RS wordt wel een bruut monstertje, maar weet wel zeker dat je kwa snelheid wel achteruit gaat t.o.v. een RS!