Thursday Nightmeeting Maastricht
- Daan2D
- Car: M2GTRS + R25 + C3RS
heuvelland is in magrate aan de fremme en in elsloo geloof ik mijne gaat binnekort ook na heuvelland maar dan in margrateVelocity schreef:Dunno, is de pa van een achterneef van me?
Zitten in Elsloo volgens mij, Autoschadeherstel Heuvelland ofzoiets heet dat bedrijf dacht ik.
Ik kreeg zostrax dit berichtje van um: mit een aanhenger wa jong angersj woar ut waal een heavy erge rit gewoare wa
dus ut afslepen heeft die toch maar neit gedaan denk ik zo. DAt was um ook nooit gelukt tot aan maastricht
dus ut afslepen heeft die toch maar neit gedaan denk ik zo. DAt was um ook nooit gelukt tot aan maastricht

-
- Über-Spammer
Dan zit je in de buurt van mij. Ik werk in Elsloo 

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ik ben er in elk geval niet bij!Loontje schreef:Staat er morgenavond een meeting op de planning trouwens???

-
- Über-Spammer
wij ook niet 

Niet te geloven!! Wat heb je toch een malloten op de wereld
!!
Danny heeft de bijrijderskant helemaal in elkaar zitten!! Heeft een of andere idioot tegenaan gezeten op de parkeerplaats bij zijn werk!!
Maar hij is wel catched on camera
!!!
Hij zal jullie zelf wel precies vertellen wat hij eraan heeft
!

Danny heeft de bijrijderskant helemaal in elkaar zitten!! Heeft een of andere idioot tegenaan gezeten op de parkeerplaats bij zijn werk!!
Maar hij is wel catched on camera

Hij zal jullie zelf wel precies vertellen wat hij eraan heeft

bloody hell! Altijd %$#%#@ als zoiets gebeurd!Loontje schreef:Niet te geloven!! Wat heb je toch een malloten op de wereld!!
Maar hij is wel catched on camera!!!
Hij zal jullie zelf wel precies vertellen wat hij eraan heeft!
*toch even ramp-toeristen: foto's?*

-
De foto's spreken voor zich denk ik wel!
[img]http://i28.photobucket.com/albums/c222/ ... 008016.jpg[/img]
[img]http://i28.photobucket.com/albums/c222/ ... 008015.jpg[/img]
Morgen de formulieren invullen met die gast!

[img]http://i28.photobucket.com/albums/c222/ ... 008016.jpg[/img]
[img]http://i28.photobucket.com/albums/c222/ ... 008015.jpg[/img]
Morgen de formulieren invullen met die gast!

-
Zuur dit
netjes afhandelen en weer strak laten maken, zal toch wel goed komen, niet?

netjes afhandelen en weer strak laten maken, zal toch wel goed komen, niet?

-
Dit is inderdaad flink kloete .
Maar inderdaad zoals pat zegt netjes afhandelen en dan weer schitteren met d'n wagel .
Maar inderdaad zoals pat zegt netjes afhandelen en dan weer schitteren met d'n wagel .
hoezo gezellig werken ?RoyH schreef:Heeft een collega dit gedaan?![]()
Dat zal gezellig werken worden..... zuur danny maar je weet dus wel wie het geweest is en kunt hem/haar te pakken krijgen (als in kunt het met de verzekering gaan regelen)?
is toch maar een ongeluk ?
of denk je dat ie het expres gedaan heeft ?

Nou als een collega tegen mijn auto zou aanrijden en dan verder gewoon zou doorrijden dan maakt het niet echt uit of het per ongeluk is geweest. Dan had ie gewoon zijn fout moeten erkennen en niet als een lafaard er tussenuit knijpen en iemand anders met de schade laten zitten.
Tenminste dat vind ik
Tenminste dat vind ik

Reno-loos
-
Zo....vanmorgen is hij bij lomitel op het matje gekomen, hij was een onderaannemer van lomitel...niet echt een collega. Hij had als verklaring dat hij het niet gevoeld had...maar hij heeft zich echt erin geboord....kan me dat niet voorstellen dat je dat niet voelt...maargoed. We hebben het formulier ingevuld en alles gaat worden vergoed. Vandaag even de papieren inscannen en doormailen. Ben eigenlijk heel erg benieuwd hoe hoog de schade is... 

Niet voelen is de grootste bullshit die er is. Als een blikje onder je auto opspringt dan voel je dat al, laat staan als je een complete megane raakt
Bij mij probeerden ze dat truukje ook toen ze tegen mijn auto van de zaak gereden waren, dat mens zat volledig naast me op het kruispunt terwijl ze ook naar rechts moest maar ze had me niet geraakt, ze wist niet waar ik het over had....
Wat dacht je van gewoon achter iemand gaan domme h**r. Als ik ergens tegen aan rij neem ik daar mijn verantwoordelijkheid voor, klaar.

Bij mij probeerden ze dat truukje ook toen ze tegen mijn auto van de zaak gereden waren, dat mens zat volledig naast me op het kruispunt terwijl ze ook naar rechts moest maar ze had me niet geraakt, ze wist niet waar ik het over had....
Wat dacht je van gewoon achter iemand gaan domme h**r. Als ik ergens tegen aan rij neem ik daar mijn verantwoordelijkheid voor, klaar.
Reno-loos
-
hey danny, werk jij bij Lomitel??
-
Klopt! Maar ik moet erbij zeggen dat ik voor Internet Limburg werk dat is een dochterbedrijf van Lomitel.Patrick L. schreef:hey danny, werk jij bij Lomitel??