Ivo's Bleu Sport GT Turbo (Nwe APK)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Misschien heb ik het gemist, maar is dit z'n eerste nieuwe laklaag? Standaard is het zo'n mager laklaagje, alleen daarvoor is overspuiten al goed. 

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
De 5 is ooit al eens overgeblazen, maar ik wilde de 5 gewoon netjes en strak hebben, dus vandaar deze keuze...
Er zitten nu echt behoorlijk wat laagjes op...., 2 primers, 3 grondlagen, 2 droge blauwe lak lagen, 1 natte blauw laag, 2 droge blanke lak lagen, en als laatste een natte blanke lak laag
Er zitten nu echt behoorlijk wat laagjes op...., 2 primers, 3 grondlagen, 2 droge blauwe lak lagen, 1 natte blauw laag, 2 droge blanke lak lagen, en als laatste een natte blanke lak laag

ziet er vet uit ivo 

-
- Contacteer:
Hij wordt weer mooi Ivo... 

Renault 19 1.8 16V Cabrio
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hij moet nog opgebouwd worden en je weet nooit wat er dan kan gebeurenAlex Los schreef:Haas zou zeggen jammer dat ie blauw is

Ps ziet er weer netjes uit
hoest met dit project?volgens mij mis ik een paar nieuwe foto's?
foto's?????

gaan we morgen die cross auto van je opbouwen?
ja jij ook?Alex Los schreef:Ron, moet je werken ofzo???
hoe laat?dan ga ik met je mee,of heb je liever anton bij je?Ivo van Achthoven schreef:Ja Ron, met dit weer ga ik morgenochtend zeker ff naar Tiel toe....
uh maybe wanneer is dat eigenlijk?
veel plezier dennis 

Eeh wat denk ie van 10 uur richting de 5...., pik ik je wel op...., ff kijken of Haas ook zin en tijd heeft....Ronnie B. schreef:hoe laat?dan ga ik met je mee,of heb je liever anton bij je?Ivo van Achthoven schreef:Ja Ron, met dit weer ga ik morgenochtend zeker ff naar Tiel toe....

geen haast? geen tijd zeker 
moet je kijken wat een mooi weer het wordt, afmaken dat ding en vlammen

moet je kijken wat een mooi weer het wordt, afmaken dat ding en vlammen

Immer wieder die verdammte Holländer
Ja ik weet het Ray...., zou willen dat ik een hele week achter elkaar door kon werken...pfff
Ik kom echt tijd te kort, en ga ook nog ff tussendoor een weekje naar Marokko....
Dus zal wel ergens in juni / juli zijn dat ie naar buiten komt
Ik kom echt tijd te kort, en ga ook nog ff tussendoor een weekje naar Marokko....

Dus zal wel ergens in juni / juli zijn dat ie naar buiten komt