ik heb een lek bij 1 van mn bouten en er komt koelvloeistof uit het is maar minescuul maar zou het graag willen dichten, maar aangezien het ook heet word is mijn vraag dus welke pakking zou ik er het beste voor kunnen gebruiken ??
zat zelf te denken aan vloeibare pakking misschien iemand anders een ander idee???
alvast bedankt
welk pakkings materiaal?
haha zal het lullige verhaal wel ff vertellen
bij het aan draaien is 1 bout afgeknapt bij het uitlaatspruitstuk
dus wij proberen met links omsetap wou niet dus toen d8 we nou boren hem wel uit dus boren en ja bout is ijzer maar blok is alu. dus in eens rats zo in het koelvloeistof kanaal.
dus wij soort lijm er in gedaan maar nu is hij alweer lek.
Edit: loctite 510 lijkt me uitstekend te doen maar werkt het wel als afdichtingen niet om iets alleen klem te zetten ??

bij het aan draaien is 1 bout afgeknapt bij het uitlaatspruitstuk
dus wij proberen met links omsetap wou niet dus toen d8 we nou boren hem wel uit dus boren en ja bout is ijzer maar blok is alu. dus in eens rats zo in het koelvloeistof kanaal.
dus wij soort lijm er in gedaan maar nu is hij alweer lek.
Edit: loctite 510 lijkt me uitstekend te doen maar werkt het wel als afdichtingen niet om iets alleen klem te zetten ??
Dan is het mischien niet onverstandig om nog eens een paar lessen te volgen.puddinkie schreef:haha sorry nooit op gelet in de klas, ben komma en punt lecties zeg maar

R5GTT. Drive it like you stole it