Heb vanmiddag maar eens me P99R uit mijn auto gehaald om te kijken of ik zelf wat kon vinden. Nou zag ik al redelijk snel dat de flatcable waar het frontje op aangesloten zit kapot was Valt dus allemaal weer mee waarschijnlijk! Ik heb vanmiddag een nieuwe flatcable besteld en iemand gevonden die het aan elkaar kan solderen
Als hij het weer doet gaat 'ie waarschijnlijk de verkoop in
Remon-CL10 schreef:Heb de radio vanmiddag op me werk besteld. Het is toch maar de P85BT geworden. Als het goed is heb ik hem morgenvroeg binnen Kan niet wachten!
Blijft moeilijk, kiezen!!!
Remon-CL10 schreef:Ik heb nog even goed zitten kijken maar er vallen er zowieso al 2 af:
Pioneer P85BT
Pioneer P5900MP
In ieder geval veel plezier van je nieuwe aankoop.
Ik heb zelf de 4900IB, super puik ding met ipod besturing.. Heb specifiek voor deze gekozen om de geniale besturing omdat ik al een 60gb ipod had.. Geen enkele CDwisselaar kan daar tegenop ..
Zit nog te kijken naar een BT uitbreiding via de IPbus, maar die dingen zijn best duur...
De DEH-P85BT waar ik destijds voor gekozen heb bevalt trouwens nog steeds erg goed! Het afspelen van muziek via bluetooth is niet helemaal geweldig (ruis) maar het bellen over bluetooth is echt ideaal! En je kan lekker veel dingen van je geluid afstellen
Ik moet zeggen het instellen van dat ding op de radio is even kutten gezien alle afkortingen die ze gebruiken op 't korte displaytje.. Maar het werkt prima en je ziet er niks van!
Ik kon hem nieuw bij de lokale audio boer krijgen voor maar 99,-
Toch beter als 130,- voor 1x bellen in 't zicht van de plattepetten.
Ik weet niet of er ook een ip-bus aansluiting op zit, dan dan je deze erop aansluiten http://www.pioneer.nl/nl/products/25/38 ... index.html
en dan je externe harde schijf van 80 of 320 GB eraan hangen, geen gekloot meer met cd/dvd's
Strijder schreef:Ik weet niet of er ook een ip-bus aansluiting op zit, dan dan je deze erop aansluiten http://www.pioneer.nl/nl/products/25/38 ... index.html
en dan je externe harde schijf van 80 of 320 GB eraan hangen, geen gekloot meer met cd/dvd's
Maar dan gekloot met een externe HDD.. Lijkt me niet echt handig, neem dan gewoon een radio met directe ipod verbinding of een aux aansluiting oid..
Ik gebruik zelf de directe ipod verbinding.. werkt ideaal..